{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
864 visninger | Oprettet:

VIGTIGE ting ved SYN ? =) {{forumTopicSubject}}

Ja Emnet siger vist det hele.

Jeg skal til syn engang i december og min vogn er ikke "helt" standard smiley

Jeg ville høre om folk havde tips & tricks til diverse styling ting.

For at nævne et par stykker.

Store kofangere som ikke er Godkendt (Tüv eller hvad det hedder f.eks)

Sænkning, øjenskygger, udstødning (CO2 udslip), diverse lys / dioder. Nummerpladelys ? =)

Bare for at nævne et par stykker.

Ting som jeg nok ikke selv går igennem på:

Stort Demon kit fra England som ikke er godkendt, 80 / 80 " sænkning, 5" gennemgående one two pipe udstødning som er sammensat af diverse potter fra f.eks VW Transporter, Ingen nummerpladelys og nummerpladen i bagruden med tape :D, øjenskyggen som tager 50% af mit lys på en mørk aften, grønne positions lys ?

Checker de positionslys by the way ?

På forhånd tak.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  VIGTIGE ting ved SYN ? =)
  • #1   3. aug 2003 sænkningen går du ikke igennem på hvis den ikke er tuv godkendt bare den bagerste dæmper er e mærket så skulle udstødningsystemet vist være ok øjenskyggen er ikk lovlig og ja de tjekker både positionslys og nr. plade lys co2 udslippet har ikke ændret sig medmindre du har lavet megt ved motoren eller fjernet katten
    altså hvad skal jeg sige have fun... jeg tror ikke engang han ville lade dig køre ud af syns hallem igen smiley
    mvh
    Arvid


  • #3   3. aug 2003 Mine racer mellempotter larmer som HELVEDE smiley

    Tror jeg skal have smidt lidt ind i dem før jeg tager derud


  • #4   23. sep 2003 hvor bor du henne af i dk, en af mine venner har været til syn med sin bil der var for vild, han klaret syn, det var i silkeborg, der er de vis lige glad vis bare bilen ikke er til fare for nogen, jeg ved godt det ikke er alle i silkeborg men der er vis mange der er lige glad, bare et råd

Kommentér på:
VIGTIGE ting ved SYN ? =)

Annonce