{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Indfarvning af standard interiør..?
  • #1   16. jul 2007 arg skulle lige til at lavet et emne magen til... bruger det lige lidt... er det også muligt at få betrukket intsrummentbordet i læder ? og er det en støre omgang?

• #2   16. jul 2007 Bare okay smiley

• #3   16. jul 2007 tror sku din slæde vil blive ekstrem lækker med sort interiøre...

• #4   16. jul 2007 Det kan godt lade sig gøre at male det..

Cardic (supercar) har sådan noget maling.

Og ja, du kan også betrække det i læder...

• #5   16. jul 2007 Tror du nu også det Jonas L?? smiley

• #6   16. jul 2007 Felicia Kongen: Det vil jeg da lige undersøge smiley

• #7   27. jul 2007 ndstrumentbordet kan ombetrækkes, men resultatet bliver efter hvor meget arbejde man ligger i det, i kan jo prøve at kigge på min carina , det er så bare off white ruskind, ikke læder.
    Brug kontaktlim, og husk at både indstrumentbordet og læderet skal smøres ind, jævnt lag- ellers kan man se det igennem. det skal tørre helt (afhænger self af hvilket produkt man bruger.
    og så er det bare at holde tungen lige i munden, one shot only. man kan ikke trække det tilbage når det har været i kontakt med hinanden. ellers er det forfra, ihvertfald hvis man ikke gider store limklattebuler under belægningen.

det er lidt svært, men når man har lært det kan du stort set betrække hele bilen på den måde.

Man skal være god med kniven, og tænke sig om hele tiden for ikke at dumme sig.
    Men hvis man har tålmodigheden kan det klart anbefales, der er ikke noget der ændrer stemningen i kabinen mere end at få noget lækkert på- istedet for det billige plastiklort.

så held og lykke med det.

• #8   7. okt 2007 en almindelig autolakerer kan gøre det.. det er ikke det sværeste i verden

• #9   17. jun 2010 jeg kan sagtens betrække dit instrumentbord med læder og resten af din kabine. smiley

Kommentér på:
Indfarvning af standard interiør..?

Annonce