{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  nu er den sku snart samlet...
  • #1   25. maj 2008 Må indrømme det er første gang jeg har set en nogenlunde vellykket ombygning til e46 front. Langt de fleste e36er med e46 front ligner virkelig lort, en e46 front passer slet ikke sammen med e36's linjer og jeg synes stadig bilen ville være meget pænere med e36 front!

bare min mening selvfølgelig

• #2   25. maj 2008 e36 front er så gammeldags , men det er nu heller ikke det for jeg har bygget den om fordi det er sjovt.. og fedt at rode med..

• #3   25. maj 2008 *Super fed farve iøvrigt!

• #4   25. maj 2008 ville nok droppe de sidespejle der og smide nogle andre på.. evt. EVO II fra schmiedmann.
    Ellers najs håndarbejde, er du sluppet godt om ved!

• #5   25. maj 2008 Det kan jeg godt forstille mig. Bryder mig bare ikke om at sætte nyt design på en ældre bil, resultatet bliver tit komisk/uharmonisk.

Men flertallet synes sikkert det modsatte, og så længe du er glad er alt jo som det sakl være. Tillykke med den (:

• #6   25. maj 2008 ja.. og spørg om jeg har overvejet jeg ved ikke hvor mange farver... men 2 timer inden farven skulle blandes.. sagde maleren jeg sku få fundet en ... så det var et sats.. men jeg er fuld ud tilfreds

• #7   25. maj 2008 Honda > sidespejle ryger af - der kommer E46 m3 på - men mangler min kofanger, sideskørter og spejle, de er ikke kommet hjem endnu så de er først malet til næste weekend.. så fik bare malet dem med der var på bilen DE ER Herre klamme, og ser så thansen agtige ud

• #8   25. maj 2008 resten af kittet er M3 GT

• #9   25. maj 2008 Det er sgu et godt stykke arbejde du har lavet der

• #10   25. maj 2008 fedt i kan li den... nu skal den bare blive færdig og til dfb,dhb

Kommentér på:
nu er den sku snart samlet...

Annonce