762 visninger
|
Oprettet:
lak fjerner igen igen {{forumTopicSubject}}
jeg læste lige et indlæg om noget lakfjerner MEN ville ikkke spamme hans indlæg så jeg opretter derfor mit eget indlæg
jeg overvejer at rense en bil til et projekt helt ned
og bruge det der nitro mors lyder som en nemmere plan end hådnkraft
tager metal skade af dette produkt tænker på om der anløber hurtigere eller om det er 100% ligegyltigt for Jern............det er en veteran så derfor er det vigtigt for mig at vide for ellers gør jeg det hellere på den hårde måde med håndkraft
andre der har gode ideer så kom roligt med dem
mar 2003
Følger: 62 Følgere: 64 Biler: 11 Emner: 40 Svar: 388
sep 2005
Følger: 253 Følgere: 255 Biler: 13 Emner: 302 Svar: 6.315
jan 2008
Følger: 1 Emner: 9 Svar: 206
jeg tænker også at jeg laver bunden hvis jeg ikke kører surt inden.....- smiler
jan 2008
jeg har alt at vinde og intet at miste
ellers forstætter jeg bare som jeg startede med
feb 2006
Følger: 40 Følgere: 36 Emner: 7 Svar: 291
jul 2003
Følger: 113 Følgere: 141 Biler: 3 Emner: 99 Svar: 11.339
Bare sørg for at vaske nitromors'en godt af igen, også gamle lakrester der er ætset, da ny lak ellers bare koger op så.
Ved ikke hvad China har haft gang i, men metallet tager på ingen måde skade deraf. Smør det på med pensel, vent 10-15min (når det holder op med at syde og boble) så er skraber du det værste lak af og vasker overfladen ren for nitromors, og gentager behandlingen de steder det er nødvendigt. Nogle laktyper har Nitromors sværere ved at koge op, så blir det bare til snasket gummiagtig overflade istedet, også der tørrer du bare af og giver en ny omgang, så er overfladen brudt og nitromors'en kan ætse ned til bunden
jul 2003
Følger: 113 Følgere: 141 Biler: 3 Emner: 99 Svar: 11.339
MR2 skal ætses ved kommende omlak også, da der efterhånden er så tykt et lag lak på og tvivlsom bund
jan 2008
og der lå en bøtte med noget standox farve i begagerummet. som så meget gammelt ud, mindts 15 år vil jeg gætte på.
og som christina skriver så er det meget ratr at kende bunden på bilen inden man byger den op, så man ikke taber den nye farver ved 100km/t
lak fjerner igen igen