{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  bedste måde at sætte side skørter på ?
  • Kompressor Knud
    Kompressor Knud Hjælpe-administrator

Følger: 4 Følgere: 65 Biler: 1 Emner: 217 Svar: 5.918
    #1   23. nov 2003 Nogle pladeskruer nede fra og op i panelet, sprøjt gerne lidt undervognsbehandling ind for at hullet og skruen ikke skal ruste......Så spartler du skørter ud så det ser ud som de er bygget fra fra fabrikken......Gerne med glasfiber det er mest holdbar over for rystelser og div.....Men det kan da være der er nogen der har et bedre forslag...??

• #2   26. nov 2003 jeg takker. vil gerne hører om der andre der har nogle gode råd...

• #3   28. nov 2003 Hej jeg har sat mine skørter fast med en stærk rudelim, det var hvad de anbefalede i Bilxperten... de skal så godt nok stå og klæbe sig fast i en uge til 14 dage, men det overlever man nemt..

• Mark B
    Mark B Tilmeldt:
    jan 2003

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 9
    #4   10. dec 2003 Selvskærende skruer. Det holder, hvis du skulle være så uheldig at gå på.
    Man kan jo så spartle eller fuge rundt i kanten for at undgå vand osv.

• #5   2. jan 2004 Jeg har lige skaffet et skørtesæt til BXeren og satser krafigt på at rudelim holder alene, skruer ruster af h.. til. Et par dages tørretid skal man nok regne med for at være helt sikker. Jeg kan se folk har erfaringer med at limen holder:-)

Kommentér på:
bedste måde at sætte side skørter på ?

Annonce