{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
951 visninger | Oprettet:

Fælge - ekstrem rengøring {{forumTopicSubject}}

Hej Alle

Tænk sig, at egernet først nu opretter sit første emne i STYLING kategorien, hihi

Men.. spøg til side.. jeg har fundet et sæt rigtig fine alufælge.. 14" som vist har siddet original på en passat som min den sorte.... desværre er de i en trist stand.. de er hverken skæve, risset eller har kantstens-skrammer.. de er bare hmmm... falmet, tror jeg... Grunden til jeg skriver "tror jeg" er at jeg jo ikke ved hvordan de skulle se ud fra ny af...

Som de er nu er de "beskidt-grå" og har masser af bremse-støv - nogle steder er de endda helt brune af bremsestøv...

Så - hvordan gør jeg dem rene? har overvejet koncenteret insekt-rens, slipol, ovnrens, vådsandpapir og meget meget mere.. men jeg vil for alt i verden ikke skade dem.. det er de for fine til...

Nogen forslag til, hvordan jeg får gløden tilbage i den.. om ikke andet renser dem for snavs?

Og.. nogen der har nogle fif til hvordan jeg beholder den glød.. kan man give dem noget specielt fælgevoks?

Skal siges der er dæk på dem nu, men de skal skiftes :o)) så går de til i behandlignen er det ligemeget, hehe

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle et skab 700 kr.
  • Klippet buskas ned 1.500 kr.
  • Montere kattelem og lave hul 1.500 kr.
  • Sætte køkkenlåge fast igen 750 kr.
  • Udskiftning af termostater på 3 radiatorer 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fælge - ekstrem rengøring
Kommentér på:
Fælge - ekstrem rengøring

Annonce