{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  how to? maling at interiør dele?
  • #1   26. jan 2009 afmonteres, slibes, grundes males... Alt afhængigt af hvor højt du går op i kvaliteten, behøver du vist ikke engang grunde, men hvorfor ikke bare gøre det, når du allerede er igang??
    (men gør mig en tjeneste at male det lidt mere stilet end bare samme farve på bilen. Det er set så mange gange før. Noget blanksort er efter min mening mere løftende end at lakere bilen i exteriørfarven.

• #2   26. jan 2009 jah men tænkte lidt på hvid eller sølv , da resten jo er sort, og bilen bliver metallic orange,.

men altså hvad maling angår hvad skal der bruges bar helt normalt som kan males på plast eller? og er vel en god ide at grunde?

• #3   26. jan 2009 Hvis du skal have det rigtigt pænt og det skal holde, skal det først vaskes grundigt med antistatisk kunststoffortynder og en grydesvamp for at tage silikonerester i overfladen, tørres helt tørt bagefter. Så skal overfladen have plastlim for at maling og fylder kan binde. Så skal der nogle gode lag fylder på som så skal glattes helt fint når det er tørt, og så kan du ligge den farve på du gerne vil have.

Der er en grund til at maleren skal have lidt guld for at lave sådan noget.

(Er selv tidligere maler) smiley

Go arbejdslyst.

• #4   26. jan 2009 findes der ikke en lidt letter/ billiger måde som stadig vil holde ? den bliver ikke mishandlet jo smiley

• #5   26. jan 2009 Hvordan tror du det vil reagere når bilen står i solen på en varm sommerdag??

Jo, du kan tørre det af i bremserens, og så bare sprøjte den farve på der passer dig, men lur mig om det ikke skaller af når det bliver varmt og der trækker silikone ud af plastikken.... smiley

Det er bare og prøve, det kan jo ikke gå værre end galt... smiley

• #6   26. jan 2009 Jeg har også bare blæst det hele over på golfen, så må jeg se til sommer om det hele rasler af igen eller om det holder, der er ingen garanti på sådan noget.... smiley

• #7   26. jan 2009 jah men kan da sagtens tørre det af med alt det du sagde der i første besked men alt det der med limen er da vidst ikke noget jeg skal give mig ud i?

• #8   26. jan 2009 Det lim jeg snakker op er noget specielt noget som malerne bruger, det er lige så tyndt som vand og påføres med en sprøjtepistol.

• #9   26. jan 2009 Prøv at søge i albums med bygning af anlæg og lign. der er mange steder det er godt beskrevet hvordan man lave sådan nogle fine overflader.... smiley

• #10   26. jan 2009 jeg takker.

Kommentér på:
how to? maling at interiør dele?

Annonce