{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
900 visninger | Oprettet:

Indfarvede eller sorte skørter? Fælge? {{forumTopicSubject}}

Regner med at smid en ny lakeirng på min e21er nu her i foråret så den kommer til at skinne ti lforåret da jeg arbejder sammen med malere smiley
MEN.!
Jeg ka ik bestemme mig for om jeg skal la den være som den er nu med sorte skørter/spoilere, eller om de skal spartles helt væk/ind i karossen og males sammen med bilen i den opalgrønmetalic bilen er født med eller spartle dem ind og så male alt under listen blank/matsort?
Ka godt li det sorte der gør bilen tung og retro 80er racer agtig for tror at indfarvet vil gøre den for "show" agtigt og knap så aggresiv ud.

Hvad mener folket?

Og evt. mine fælge skal rettes og renoveres ved samme lejlighed.
SKal malerne indfarve egerne og så få poleret kanten (indtil egerne) ligesom bavaria pakken består originalt af indfarvede alufælge mine vinterhjul pt) eller skal jeg få dem nylakeret i sølvgrå igen eller evt få dem malet sorte?
Hælder mest til blot at beholde dne grå men ku være sjovt for historien me dat den er født med indfarvede fælge og for at synliggøre den polerede kant.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Indfarvede eller sorte skørter? Fælge?
  • #1   12. feb 2009 du skal slet ikk begynde at spartle noget ind:D Bare mal det i bilens farve

• #2   12. feb 2009 Det er bare fordi kanterne ik er så pæne på sideskørterne så der skal en del arbejde til.
    Men har også tænkt på at ta alle skørterne af igen pånær dem bagpå som er spartlet ind, og få dem lavet 100% iorden og limet på igen når malerne havde malet dem matsorte...

• #3   12. feb 2009 Stuf:
    Bilen er der allerede kommet tidstypiske retro 80er skørter på så den stadig ligner en bil fra fabrikken blot med en "sports pakke" smiley
    Ka jeg nemlig godt li.
    Regnede nu med at de sku limes kraftigere på med sikaflex og så lade fugen være der og gi glasfiber for resten io overgangen.
    Men ender nok med at pilel dem af og få dem malet matsorte og bygge kanterne op igen. og så lime dem godt på igen bagefter.

Kommentér på:
Indfarvede eller sorte skørter? Fælge?

Annonce