{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
835 visninger | Oprettet:

hvem har forstand på seat cordoba??. {{forumTopicSubject}}

jeg vil igang med et prochekt.
jeg kunne godt tænke mig at bygge en golf 4 kabine i en seat cordoba fra 96. kan det lade sig gøre?? uden alt for meget skæren og svejsen. og jeg mener hele kabinen. introment bord og det hele. ved godt at dørsiderne nok ikke passer, men sæder og instroment bord rat og sådan nået.

Der ud over vil jeg gerne på et tidspunkt ligge en vr6 motor i. hvad skal der til for det? vis der sider en 1.8 gti 16v motor i den nu? og får den for mange heste?.

jeg har også planer om og spartle de bagerste døre så der ingen håndtag er. kan man få et system hvor der er alarm med clås. hvor man kan koble det her popsystem over og samtidig have en knap til hver dør i bilen??.

Det er ikke fordi jeg ikke vil høre alles mening men ser helst at det er en med nået viden om det og er ret sikker. da det er ret dyrt og købe tingne ind vis så ikke det kan lade sig gøre og det viser sig folk ikke har vist hvad de har snakket om. så vær lige venlig vis i svare og udybe om det er nået i tror, ved, eller kan forstille sig?..

på forhånd mange tak


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvem har forstand på seat cordoba??.
Kommentér på:
hvem har forstand på seat cordoba??.

Annonce