{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
952 visninger | Oprettet:

Neonlys {{forumTopicSubject}}

Hej BG
Tidligere ejer af min Almera har monteret to neonrør ved fødderne via. cigarettænderen.
Jeg vil gerne udskifte dem med nogle dioder eller lignende.
Er der nogen der har et godt råd til hvad jeg skal jeg montere?
Og en beskrivelse STEP BY STEP af hvordan jeg gør? Ville jeg sætte pris på!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Neonlys
  • #1   24. okt 2011 Monter nogle nummerplade lygter, det er langt det nemmeste smiley

• #3   24. okt 2011 Tobias M.

Husk lige, at der også skal en sikring på.

Men ellers ville jeg gøre som Tobias Siger. Køb noget LED bånd med 3M tape på bagsiden. Rengør overfladen, og tape LED båndet på. Nemmere kan det ikke være.

• #4   24. okt 2011 Lige for at færdiggøre den diy guide du fik længere oppe:
    Klip ledningerne af på neonrørene, så har du højest sandsynligt en fin plus og minus der, så skal du ikke til at finde det smiley

• #5   24. okt 2011 Hvilken sikring og hvilken ledning skal jeg bruge fra batteriet? (Kan jeg evt prikke hul på pluskablet til forstærkeren, hvor der i forvejen sidder en sikring og så sætte en ledning sammen med den og montere den på dioderne og så montere minus på stel somewhere? Og når jeg har tilsluttet dem til dioderne skal jeg vel lodde en ny ledning på plus og føre den til kontakten og selvfølgelig det samme med minus? Er ikke så god til det der..

• #6   24. okt 2011 du skal ikke bruge den sikring som sider på din + til forstærkeren den er for stor til det

• #7   24. okt 2011 Hvor tykke kabler skal jeg bruge fra batteriet? evt. link til kablerne samt sikring?

Kommentér på:
Neonlys

Annonce