{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  BBS 3 Split fælge
  • #1   24. jan 2012 Det er ikke noget man lige køber smiley
    Hvilken model snakker vi om? I så fald det er er RS som jeg har på min Golf (Se Profil) skal du regne med 10.000 For et sæt ihvertfald.

- Mvh Mats

• #2   24. jan 2012 Det er lige præcis sådan nogle.
    og penge spiller ingen rolle dem er der nok af.

skal bare have de fælg smiley

• #3   24. jan 2012 Okay, så skal du til at søge lidt, for det er noget af en opgave at finde.
    Ved ikke om BBS RS blev lavet i en 14'' udgave, mine er 15''.
    RS bliver lavet i flere modeller, så som RS001, RS047 og RS074 for at nævne dem jeg selv kender, og af de 3 er forskellen ET på fælgen.

Hvis de ikke er til salg på BG, skal du nok høre folk privat og lede på EBAY.de smiley Jeg er blevet spurgt mange gange af folk til træf og show om de ikke måtte købe mine fælge nemlig, og får lige store øjne hver gang smiley
    Jeg har selv lige købt dele hjem for 2000 kr til mine egne så de kan blive nyrenoveret også smiley de trænger til en polering og nye skruer hele vejen rundt, samt kapsler.

Held og lykke med det, skriv en PB hvis du skal bruge råd/tips/information på et eller andet omkring BBS RS fælgen smiley

• #4   24. jan 2012 super tak smiley
    men tror du 15" kan være på en lupo? det er måske lige stort nok?

• #5   24. jan 2012 Jeg er 90% sikker på de passer på med den rette spacer, og jeg er 100% sikker på Lupoen ser federe ud med 15'' fælge istedetfor 14''. (Som jeg syntes ligner små babyruller til en lupo)

Kommentér på:
BBS 3 Split fælge

Annonce