{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
725 visninger | Oprettet:

60/60 sænkning {{forumTopicSubject}}

Hej BG - igen, igen (får lavet en del oprettelser:-))
Men har et spørgsmål, jeg er tæt på at få købt et sæt fjedre til at sænke min Polo 86c 69/60. Er her i tvivl om to ting:
1. Vil jeg have problemer med at komme rundt (bump, kantsten osv.)
2. Kan jeg montere 60/60 fjedre på mine almindelige std. støddæmpere?

Jeg har 13" fælge på, og ingen skørter eller andre ting smiley
Håber nogen kan hjælpe smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  60/60 sænkning
  • Sebastian l
    Sebastian l Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 19 Emner: 15 Svar: 431
    #1   23. feb 2013 60/60 er slet ikke så lavt at du for problemer, vil mene du sagtens kan montere de fjedre på dine dæmpere. men den ville blive meget hårdere ved at købe et komplet sæt med nye gode dæmpere. har du evt kigget på noget gewind ? smiley

  • #2   23. feb 2013 Du skal have andre dæmpere på, de originale vil lave et "flat-out" eller der er risiko for det og hvis det sker mister du vejgreb og alting.

    Til sådan en bil ville jeg købe en komplet TA Tecnix undervogn, 60/60 med dæmpere.

    Min Derby var sænket 80/80 og jeg havde ikke problemer, man skal bare lige tænke over det hvis man forcerer et højt bump til indkørsel eller lign at det er en ide at køre lidt skråt på.


  • #3   23. feb 2013 Jeg synes at 60/60 ser rigtig godt ud til sådanne biler, men er bare bange for at få problemer med at komme rundt, og hvis man ikke kan montere dem på std. dæmpere, hvad siger I så til dette sæt: http://www.billig-gevindundervogn.dk/shop/ta-technix-sportsundervogn-5887c1.html

    Har tænkt på gevind, men det er jo hamrende dyrt og synes ikke det er det værd på en ældre bil. Har derudover hørt at man ikke mister så meget komfort med fjedre fremfor med gevindundervogn, da de er meget hårde smiley


  • #4   23. feb 2013 TA laver en fin undervogn til prisen, havde selv præcist det mærke på min Derby. Jeg ville dog være mere betænkelig ved at montere det på en stor og tung bil, men på en lille polo er der ingen problemer. Igen til prisen er den fin smiley Du kan spare en 3-500.- kroner ved at købe den i tyskland iøvrigt smiley

  • #5   24. feb 2013 Kan man syne sin bil med 60/60 sækning eller skal man så have 40/40? smiley

Kommentér på:
60/60 sænkning

Annonce