{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
392 visninger | Oprettet:

Dioder i min a3 8l. HJÆLP =) {{forumTopicSubject}}

Hej BG.. jeg har netop fået mine dioder hjem.. det var planen de skulle sidde nede hvor man har fødderne.. Min idé var at de bare skulle lyse hele tiden.
- Kan man sætte dem til cigaret stikket, eller radion eller sådan noget ? og der er en rød og en sort ledning, hvad for en af dem er stel? Hvor stor sikring skal der bruges ? smiley
På forhånd, TAK =)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dioder i min a3 8l. HJÆLP =)
  • #1   26. feb 2013 lyder til du ikke har nogen andeles om hvad du laver.. syntes du skal finde en kammi og starte det med... inden du ødelægger noget

bare et godt råd

• #2   26. feb 2013 jeg satte mit lys til en kontakt der ikke blev brugt til noget så det var til at slukke og så fik den stel og + fra en ledning der kun har strøm ved tænding

• #3   26. feb 2013 hold da op når okay du starter med at finde ud af hvor de skal sidde;) den sorte skal self. til stelpunkt, og den røde skal enten til konstantsrøm eller tændingsstrøm. Som jeg vil forslå at du henter ude i sikringsboksen. jeg vil anbefale at du bruger den røde som tændingsstrøm, så dioderne kun lyser når der er tænding på eller når bilen er startet, så de slukker så snart du piller nøgle ud. det er vist nr. 1 smiley

• #4   26. feb 2013 Hmm, kannjeg ikke bare bruge en ledning fra radion også bare sætte en sikring i mellem, eller cigaret stikket? smiley

• #5   26. feb 2013 det er absolut ikke den rigtige måde at gøre det på så det ville jeg ikke gøre.... og det er meget nemmere at koble det på din sikringboks end din radio det ender med at der fyldt med kronmuffer og strømtyve i den bil så

• #6   26. feb 2013 Okay, men skal der så ikke sikringer imellen hvis jeg sidder den til sikrings boksen ?:) og hvordan dælen skal jeg sætten dem til i den boks ? Altså ved godt der er dey der skjold man kan fjerne når man åbner døren for at komme ind til sikringerne men det er vel ikke derinde ?:)

Kommentér på:
Dioder i min a3 8l. HJÆLP =)

Annonce