{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.238 visninger | Oprettet:

Hvilken type "polering"? {{forumTopicSubject}}

Hey BG'ere

Jeg vil have givet min E36'er en gang polering, for lige at fjerne de fleste af de små vaskeridser der vil komme med tiden, så den lige fremstår det pænere.

En i nærheden af hvor jeg bor gør åbenbart lidt i af polere biler. Måden han gør det på er følgende:

Lak renset af 3 omgange, så trafikfilm, tjære, evt. flyverust SAMT vaskeridser skulle blive fjernet.
Derefter får lakken en gang lakforsegling og så et lag voks.

Der er for mig at høre, slet ikke gang i nogen polermaskine?

Hvad er fordele og ulemper ved denne metode, og en "rigtig" polering med maskinen og det der.

Hvad vil evt. give det bedste resultat?

Kan sige at jeg skal give 1000kr for ovenstående behandling, hvilket lyder MEGET rimeligt i mine ører.

Kom med brugbart input smiley

Mvh. Mike


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilken type "polering"?
  • #1   23. apr 2013 Selvfølgelig skal du da polere den med noget fint middel og så noget til at tage hologramer og så forsegler/voks

    Så får du et flot resultat


  • #2   23. apr 2013 lak rens og fjerne vaskeridser passer ik helt sammen hvis man gør det ordenlig, de fjernes ved polering og maskine er altså den bedste vej frem

    og for en tusse kan man heller ik forvente alverden hvis det skal gøres ordenligt smiley

    mine 2 cent smiley

    Du kan jo kigge lidt i mine albums over de biler jeg har haft gang i maskinen med smiley


  • #3   23. apr 2013 Manden har nemlig flere billeder på hans FB side, hvor der er tydelige resultater af før og efter. Men synes også selv det ikke giver ret meget mening med lakrens fjerner vaskeridser.

    Det er det her. I kan selv se billederne, og der er der jo godt nok store forskelle på før/efter


  • #4   23. apr 2013 Er du sikker på at han ikke polere den også, men bare siger lak rens? måske i misforstår hinanden lidt? smiley

  • #5   23. apr 2013 Se mine albums, det er kvalitet

  • #6   23. apr 2013 Hør ham ad om han slet ikke bruger maskine ? kan godt lade sig gøre at dække ridserne med eks glace men så er ridserne bare nedenunder og de kommer frem igen efter noget tid.En del bilforhandlere bruger tricks i den retning smiley Er lige gået igang med min bil idag og regner med at runde minimum 15-20 timer inden jeg er færdig.

  • #7   24. apr 2013 Lakerens er kemisk rens og polering er fin slibning. Lakforsegler/voks er til at lukke af og beskytte lakken med .

    Kig min golf og se hvilken forandring man faktisk kan opnå ;0)


Kommentér på:
Hvilken type "polering"?

Annonce