{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Søger auto elektriker"
Søger auto-elektriker
i København/Amager Jeg kunne godt slå op på de DGS eller lignende, men vil hellere have anbefalet én, som kan sit lort uden at tage 800 kr/timen. Mit problem er med min Opel Vectra CDTi Caravan fr...
i København/Amager Jeg kunne godt slå op på de DGS eller lignende, men vil hellere have anbefalet én, som kan sit lort uden at tage 800 kr/timen. Mit problem er med min Opel Vectra CDTi Caravan fr...
Skrevet af: Jabbekot - 16. jun 2013
Auto-elektriker i kbh. Anbefaling?
Står og skal have undersøgt min gamle golf3. Den er midlertidigt stået af, og jeg har fundet ud af at det er elektronikken(højst sandsynligt) den er gal med. Derfor søger jeg en auto-elektriker/mekan...
Står og skal have undersøgt min gamle golf3. Den er midlertidigt stået af, og jeg har fundet ud af at det er elektronikken(højst sandsynligt) den er gal med. Derfor søger jeg en auto-elektriker/mekan...
Skrevet af: Isaac R - 30. okt 2014
Spar penge på din forsikring
sep 2007
Følger: 147 Følgere: 166 Emner: 501 Svar: 1.329
feb 2013
Følger: 25 Følgere: 24 Biler: 4 Emner: 1 Svar: 133
sep 2007
Følger: 147 Følgere: 166 Emner: 501 Svar: 1.329
Det som sad på var det lyserøde, men kunne fjerne de styr som sad på det nye stik så nu er det faktisk sat på og airbag virker men resten virker ikke så der er noget der skal byttes rundt i stikket for det bliver ligesom det gamle
Søger auto elektriker lodning af airbag