{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tænd og slukke US-lys?
  • Sebastian l
    Sebastian l Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 19 Emner: 15 Svar: 431
    #1   10. okt 2013 har ikke prøvet det.
    men kunne forstille mig det var konstant sat til.
    men det er jo bare at koble en kontakt på den boks der.


  • #2   10. okt 2013 "US-Light modulet lader dit blinklys være konstant tændt, når det ikke bruges som blinklys. Dette er kendt fra mange amerikanske biler, der bruger blinklyset som positionslys. Det er også kendt under navnet JDM-Look"
    Men du kan som sebastian siger bare koble en kontakt til smiley


  • #3   10. okt 2013 Anders, Det du fremhæver, var jeg godt klar over, men hvis man kunne køre med kittet konstant, og så have mulighed for at tænde og slukke det, for det er jo ikke altid, man skal "gejle" smiley Åh nej, havde ellers lige håbet, at jeg ikke skulle til at klippe, klistre i det, hehe smiley

  • Sebastian l
    Sebastian l Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 19 Emner: 15 Svar: 431
    #4   10. okt 2013 tror jeg desværre ikke du slipper for. men det ser bare fedt ud ! smiley Go do it ! !

  • #5   10. okt 2013 Nu er det jo begrænset hvor meget mere du skal "klippe og klistre" da alle ledninger i forvejen sikkert skal loddes/muffes på ledningsnettet så er det jo bare en enkelt ledning der skal laves en kontakt på.

  • #6   10. okt 2013 Ja okay, men bestilt bliver det i hvert fald, så må jeg se om jeg kan finde en hjælpende hånd, når vi kommer dertil. Så mangler jeg bare den orange folie til tågelygterne smiley

  • #7   10. okt 2013 Du skal da bare ha' et par LED pærer i smiley
    Self. Dem der lyser orange .

    Så behøver du heller ikke folien smiley


  • #8   10. okt 2013 Syntes det er federe når hele lygten er orange, så er de også orange, når de er slukket, hehe smiley

  • #9   10. okt 2013 Gir' dig ret smiley

    Har også gule pærer i mit nær/fjernlys.
    Men så er der også trukket gult folie udover smiley


  • #10   11. okt 2013 Dejligt at høre. Det ser så blæret ud smiley

  • #11   11. okt 2013 Yeeep smiley
    Kørte engang med "xenon look". Meeeen der gør "alle" næsten nu. Så jeg rykkede over til gul.

    Så jeg har nu monteret:

    -Gule pærer i fronten ( nær/fjern/tåge)
    -Gult folie i fronten ( forlygter og tågelygter )
    -LED pærer ( 6000k ) i hele kabinen + Nr-pladelys
    -Gult folie på alle "pærerglas" i Kabinen + Nr-pladelys
    -500lm xenon-hvide LED pærer i baklys
    -350lm LED Eagle eye's i hjørnerne under kofangerne både for/bag, og under sidespejle som lyser ned på vejen når jeg låser bilen op eller åbner en dør.

    Og mere vil self. Blive monteret smiley men man skal satme tænke sig om når det er en "nyere" bil som man montere på.


Kommentér på:
Tænd og slukke US-lys?

Annonce