{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.885 visninger | Oprettet:

BMW E46 Ledninger til bagklap {{forumTopicSubject}}

Hej!

Jeg har det velkendte BMW problem og mine ledninger var meget slemt skadet (Cuttet 3 ledninger helt over og mange afisoleret..)

Gamle ejer har prøvet en masse lodninger og ja ved ikke hvad - sjusk.

Jeg mærket alle ledninger op i toppen til smækken hvor de var friske, og tog hele føringen og cuttet dem ved bagskærmen.. Har loddet multileder kabler på og været omhyggelig med at få ens ledninger i top og bund selvfølgelig.

Fejlen før var ingen strøm til pinol pærene, og el kontakten i listen virket ikke, samt min fjernbetjent åbning på nøglen defekt.

Nu efter jeg har loddet det nye på, virker min fjernbetjent funktion til åbning! dog er der ikke strøm på pinol pærene, håndtaget til klappen .. og nu har jeg fået en advarsel lampe til den ikke er lukket min bagklap.

Mit baklys, tågelys, fjernbetjent central virker... kun den liste.. men efter jeg piller listen af kan jeg se de har cuttet 4 ledninger og lodet 2 ledninger sammen og noget direkte på pinol pære polerne i højreside :S .. forhelvede.. ingen sikringer er gået..

Det jeg søger er evt et ledningsdiagram?? Skal have købt en ny liste men havde håbet på at kunne vente til næste år da jeg gerne vil over vinteren inden...

undskyld et langt indlæg men ellers spørger man jo altid hvad der er galt smiley

Tak på forhånd. Fortsat god aften.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  BMW E46 Ledninger til bagklap
Kommentér på:
BMW E46 Ledninger til bagklap

Annonce