Løber tør for strøm! hjælp! {{forumTopicSubject}}
Hej.
Jeg har en Golf 5 , 1,9Tdi fra 04.
Nyt batteri købt for 2 måneder siden, af en fagmand.
Nu i de kolde tider, så om morgen, er der intet batteri! jeg kan hverken starte den eller noget. Når jeg drejer nøglen, 1-3 gange, så efterfølgende, siger den nogle gnistende lyde/tik og som om den kortslutter, dør låses, kilometer, nulstilles.
Har haft bilen hos en mekanikker, som troede det var generator, men det var det ikke. alt var som det skulle være. han prøvede også at pille en sikring af , af gangen for at se hvor fejlen skulle være.
Men intet tyder på hvorfor den har en stor forbrug ved "standby".
Han fandt så ud af, at der kom en tikkende lyd inde bag, handskerummet, der sidder en styr halløj til alt komfort i bilen. Det næste han ville gøre at tjekke alle ledninger, for at se, hvor der er et forbrug henne, ved "standby".
Er der nogle som har et råd eller flere. Eller kender til problemet.!!! tager gerne alle midler og råd i brug.
Håber at høre fra Jer.
jul 2007
Følger: 28 Følgere: 24 Biler: 3 Emner: 178 Svar: 2.440
jul 2011
Følger: 9 Følgere: 8 Biler: 1 Emner: 23 Svar: 54
jul 2011
Ja den har fået en anden standard radio i, fra en lidt nyere golf 5. Kunne det være problemet ? eller man måske skulle pille radioen af og måle igen?
jul 2011
aug 2003
Følger: 40 Følgere: 85 Biler: 7 Emner: 2 Svar: 1.798
Bilen kan ikke finde radioen eller også passer centralelektronikken ikke til radioen og derfor lukker de forskellige ikke ned når bilen stoppes.
Klassiker.
Søren
www.fredslunds.dk
jul 2011
aug 2003
Følger: 40 Følgere: 85 Biler: 7 Emner: 2 Svar: 1.798
Bedst er jo at kode det.
jul 2011
Løber tør for strøm! hjælp!