{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Turbo timer VAG.
  • #1   21. nov 2013 Det er opreklameret.

Hvis du bare køre stille og roligt de sidste par minutter ad din tur, så er det tilstrækkeligt:-)

Desuden køre man jo også stille alligevel når man nærmer sig sit hjem, så man ikke virker dom en tosset Brian, der bare skal køre rundt med fuld boost hele tiden smiley

• #2   21. nov 2013 Bor ude på landet så tosse brian kan jeg køre som jeg vil, og har man travlt så får den sku noget gas, derfor jeg gerne vil have fat på en turbo timer

• #3   21. nov 2013 Ok, altså så er der to muligheder.

1, du kommer hurtigere ud af døren så dy når dine aftaler samt får en bedre benzin økonomi og mindre slid på bilen.

Eller

2 bruger flere penge på en timer og montere den, så du får en grim lille skærm til at sidde på dit instrument bord

smiley

Det er selvfølgelig gas, du kan gøre som du vil med din bil, og nej monteringen af en timer er ikke svær at montere, mange gange før der en manual med til det.

• #4   21. nov 2013 Hmmm...

Ved ikke lige hvad Mikkels problem er, men det er da en fin ide med en turbotimer smiley har det selv på min og den sidder lige bag rattet hvor man ikke rigtig lægger mærke til den. Det er faktisk bare en billig turbomotormodel til 200 kr og monteringen var super nem. Det virker som det skal og bilen kan efterlades efterfølgende. Eneste minus er at føredøren ikke låser når du låser hvilket den jo heller ikke gør hvis du trykker på knappen eller låser i døren. smiley

• #5   21. nov 2013 Jeg har skam' ikke et problem, fortæller bare at det ikke er nødvendigt.

Folk må gøre som de vil, med deres egne biler

• #6   22. nov 2013 Der er mange ting der ikke er nødvendige. Men synes nu faktisk en turbotimer er en fin ting. Jeg bruger dog sjældent min, men f.eks hvis man har kørt lidt frisk og man ikke har muligheden for at køre en omvej på et minutstid eller noget i den dur så er den et godt alternativ.

Kommentér på:
Turbo timer VAG.

Annonce