5.570 visninger
|
Oprettet:
Skifte bremseskiver VW trillinger. {{forumTopicSubject}}
Godaften folkens.
Vil gerne skifte mine bremseskiver ud, da jeg synes den bremser en smule ujævnt.
Nogen som har erfaring med hvor enkelt det er, som måske kunne smide en mindre guide til hvordan?
Har ikke prøvet at skille noget ad før på bilen, så synes måske det er et godt sted at starte.
Går ud fra man ikke behøver at skifte klodser også, de har vel ikke taget noget skade af det!?
Det er en Skoda Citigo.
På forhånd tak fo hjælpen.
maj 2005
Følger: 3 Følgere: 2 Biler: 7 Emner: 129 Svar: 1.033
Men så giver det også mere mening hvorfor jeg har fået priser på både skiver og klodser, selvom jeg sagde det kun var skiver der var dårlige.
sep 2008
Følgere: 2 Biler: 4 Emner: 93 Svar: 962
Kommer du i nærheden af Lemvig, har jeg lift og skal gerne bruge en time på at lære dig det...
maj 2005
Og Lindegaard, tak for tilbudet, må være ærlig at sige at det ikke liiiige en af de steder jeg kommer så tit!
sep 2008
Følgere: 2 Biler: 4 Emner: 93 Svar: 962
maj 2005
mar 2005
Følger: 47 Følgere: 44 Biler: 6 Emner: 60 Svar: 2.399
Men jeg lånte min mors Vw Up, og da jeg skulle bremse ude på motorvejen "rystede" bilen en smule, og jeg var ikke i tvivl om at det var skiverne der var skæve.
Så jeg sagde hun skulle smide den ned til Vw, med henblik på de liiiige tjekkede bremserne.
De ringede 4 timer efter og sagde hun kunne hente sin bil med nye skiver og klodser til 0,- da garantien jo dækkede.
så afhængig af km tallet på din bil var det måske et forsøg værd ?
Der var fejl på en af klodserne sagde de, og den havde ødelagt skiven.
maj 2005
mar 2005
Følger: 47 Følgere: 44 Biler: 6 Emner: 60 Svar: 2.399
min mors havde kørt 8700 km da Vw skiftede skiver og klodser.
Tænkte bare hvis nu ikke din havde kørt så langt
Men Held og lykke med udskiftningen !
Skifte bremseskiver VW trillinger.