{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
628 visninger | Oprettet:

Brian B
Brian B
Tilmeldt:
20. jun 2009
Følger: 1 Emner: 8 Svar: 14

Hjælp hvad kan det være? {{forumTopicSubject}}

Hejsa kæresten er ejer af den ældre Suzuki swift 1,0 fra 1997.. sagen er den at der er kommet en underlig lyd??? Tirsdag hvor hun var ude og handle var der ingen ting, men onsdag da vi skulle en tur ned i byen var der så den her underlig lyd, men hvad kan det være ? Syntes lyden er svær og beskrive men ville da prøve smiley
Lyden er der om vi bakker eller køre lige ud (har dog ikke lagt mærke til om den er når der drejes) men lyden er der ikke når den holder stille i tomgang..
Lyden lyder som om der sidder noget ind på et dæk altså noget i klemme og lyden bliver hurtigere/højer jo hurtigere der køres..
Ja nu har jeg prøvet håber der en venlig sjæl der måske ved hvad det kan være.

På forhånd mange tak for hjælpen


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp hvad kan det være?
  • #1   23. jan 2014 bremser måske


  • Brian B
    Brian B Tilmeldt:
    jun 2009

    Følger: 1 Emner: 8 Svar: 14
    #3   23. jan 2014 1# Den er syntes i 8mdr sidste år og der fik den nye bremser hele vejen rundt, så de burde vel og være et problem allerede nu?
    2# okay kan det godt lyde sådan ?


  • Brian B
    Brian B Tilmeldt:
    jun 2009

    Følger: 1 Emner: 8 Svar: 14
    #6   23. jan 2014 3# Det må jeg ud og prøve her i eftermiddag smiley
    4# Okay troede jeg ikke, men må ud og prøve at kigge på det smiley


  • Brian B
    Brian B Tilmeldt:
    jun 2009

    Følger: 1 Emner: 8 Svar: 14
    #7   23. jan 2014 Hej igen alle sammen.. Nu har jeg prøvet og være ud og kigge om der sad noget eller den gik på inder skærmne men nej.. Hævede så bilen dæk for dæk og ja da jeg kom til venstre bag hjul var der bingo smiley lyden er den samme som vi hørte i går men slet ikke så højt, men det er nok fordi der ingen vægt er i nu og vi ikke køre smiley så nu skal jeg bare ha fundet mig en mekaniker der kan fikse det for os, hvis ikke det er alt for dyrt og lave?

    Men mange tak til alle jer der har hjulpet os smiley


Kommentér på:
Hjælp hvad kan det være?

Annonce