{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
609 visninger | Oprettet:

Hvad kan fejlen være? Hjælp?! {{forumTopicSubject}}

hey BG'er

Min vectra går rigtig dårligt, det kunne være i måse ved hvad der kunne være galt?
Er dog selv mekaniker, men ved snart ikke hvad jeg skal gøre mere....

Den hopper ikke igang med det samme når jeg skal starte den, kun nogle gange. Den skal lige have et par omgange med starteren før den starter...
Når jeg køre, så er der nogle gange hvor den køre super godt, og trækker som den skal. Men så har den de døde øjeblikke, hvis jeg for eksempel holder stille, så går den lang ned i omdrejninger (ca 500 omd, eller mindre) og så er det som om at den er ved at gå ud... Når jeg så skal til at sætte igang, så er det som om den dør lidt ud... Når jeg træder klampen i bund, så trækker den overhovedet ikke lige så godt som den skal.
Det sker også engang imellem når jeg køre, og jeg køre en fast hastighed i 5-20 sec, så er det som om at den ikke tager gassen mere (lige som den gør på videoen), dvs. at jeg skal træde pedalen helt i bund før den rykker sig (dog ikke med samme effect som når det køre som den skal!)
Når jeg så motor bremser, sprutter den rigitg meget inde i udstødningen, som om den får alt for meget benzin og ikke når at få brændt det af?

(folk siger også at den lugter af benzin når jeg giver den fuld gas (i f.x. 2 gear) og så kommer den er let røgsky bag ved...

Ved ikke om det kan være en mulighed/ fejlen i det hele.

Går ud fra at mit batteri er ved at gå død...
når jeg høre musik så kan jeg ikke skrue så højt op, før at alle højtalerene begynder at skrætte lidt, og lyset på bilen begynder at blinke... (hvis jeg kigger godt efter, kan jeg se at lyset inde i bilen, blinker en Meget, Meget lille smule når jeg blinker med blinklyset)
Kan det også have indflydelse på hvordan den køre, det med batteriet?

har fået lavet/skiftet :

Toppakning, (slibesæt osv..)
luftmasse måler.

Skriv hvad der kan være af muligheder, eller hvis der mere i vil hvide smiley

(VED IKKE OM VIDEOEN ER KOMMET FREM I MIT ALBUM ENDNU, MEN DEN ER UPLOADET)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad kan fejlen være? Hjælp?!
Kommentér på:
Hvad kan fejlen være? Hjælp?!

Annonce