{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
830 visninger | Oprettet:

Problem med GPS ladestik... {{forumTopicSubject}}

Jeg har en lille Blaupunkt Travelpilot Easy GPS som fungerer rigtig fint med det org. ladestik til cigarettænderstikket i bilen, men...
Når jeg prøver på motorcyklen eller i bilen med andre bil-ladere, som også giver 5 volt og 2100 mA og også har et standard mini-usb stik, kommer der et andet skærmbilled hvor der står "mass storage mode" og et billed af en usb-stick ???
Jeg har prøvet flere forskellige, men det er kun den originale der dur ? smiley
Nogen der har en go' ide ? Jeg vil bare gerne undgå at skulle flytte lader og ledning mellem bilen og MC'en når jeg skal bruge den.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Problem med GPS ladestik...
  • #1   7. jun 2014 Det er fordi at i den org lader, er data stikkene, de 2 midterste mener jeg, luset sammen. Og på en del uorg ladere, er de blot ikke sat til noget.
    Når så den får strøm UDEN at data stikkene er luset sammen tror den det er en computer den er sat til.
    Det samme gør jeg gældende på telefoner osv, det sådan alle USB enheder kender forskel på lader og data.

• #3   7. jun 2014 Nu har jeg, i et af mine mange USB/mini-USB kabler, prøvet både at luse og afbryde den grønne og hvide ledning.... INGEN ændring ???

profilbillede
  • #4   7. jun 2014 Okay, det var så standard løsningen... Men producenterne er ikke dummet, de vil gøre meget for at du skal købe en org. Lader

Kan du komme til at måle på den org. Lader?
    Jeg tænker på om der er byttet om på plus og minus, gennemgang på data ledningerne og spændingen og evt. Strøm på data ledningernen

• #5   7. jun 2014 Med mine gamle øjne og rystende fingre får jeg sgu besvær med at måle på det lille pis-stik... smiley

Kommentér på:
Problem med GPS ladestik...

Annonce