{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.126 visninger | Oprettet:

Airbag hjælp E60 Passenger bryst airbag {{forumTopicSubject}}

Hej

Står med sådan en BMW e60 530d fra 04 jeg er ved og være godt træt af har skifte passenger airbagen loddet stikke givet alt kontakt rens og den lyser stadig kan slette med tester men når nøglen blevet taget ud og tænding igen så kommer fejlen igen desværre

Nogen der har oplevet dette problem før og har fundet en løsning på det

Fejl kode fra texa tester
Passager bryst airbag udløserkredsløb
96CA
For Høj modstand

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Airbag hjælp E60 Passenger bryst airbag
  • #1   19. aug 2014 hvis du har skiftet airbagen. Så skal den kodes og have lagt bilens stelnummer ind.

• #2   19. aug 2014 Snakket med BMW de siger man ikke skal kode den havde nemlig tænkt det samme men de siger os selve styringen kan gå på dem har de oplevet flere gange ?

• Per L
    Per L Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 21 Følgere: 24 Svar: 153
    #3   19. aug 2014 Bare for at være sikker, så er det vel airbag i dør du har fejlfundet på?

• #4   19. aug 2014 Nej airbaggen i instrumentet

• Per L
    Per L Tilmeldt:
    apr 2007

#5   19. aug 2014 Den fejlkode er Thorax airbag i højre fordør.

• #6   19. aug 2014 Lige prøvet og pille stikket af den i indstrument og melder den samme fejl så kan kun være den. så må ned til sgm boxen så kan måle mig frem til det desværre smiley

• Per L
    Per L Tilmeldt:
    apr 2007

#7   19. aug 2014 96CA er en fejlkode der hører til TMBF (Dørmodul i passagersiden)

Er din front airbag i passagersiden ikke også 2-trins? For så burde tester jo også skrive om det var trin 1 eller trin 2 eller begge som der var fejl på?

Tror du er på vildspor hvis du fortsætter med front airbag i passagersiden. Eller også skriver din tester en helt forkert fejlkode.

Du kan jo prøve at pille stikket af airbag i passagerdør og se om det giver en ny fejlkode eller om det er den samme.

• Per L
    Per L Tilmeldt:
    apr 2007

#9   19. aug 2014 Du kan ikke måle hverken sideairbag eller front airbag fra SGM... SGM kommunikere via Byteflight med de relevante moduler TMBF (Sideairbag passager) Sattelit B-stolbe, højre (Front airbag passager).

• #10   19. aug 2014 Må jeg prøve bmw siger os bare det var passager airbagen foran. ?

Dog har de oplevet at den sagde det var den airbag men at det var SGM modulet der var gået så ?

Ved ik rigtig hvad skal gøre igang med og udmåle ledningerne pille dem ud af boksene og måle om der er gennem gang

Vi har kun en texa tester

• Per L
    Per L Tilmeldt:
    apr 2007

#11   19. aug 2014 Hvor kommer du fra, jeg er fra Randers og laver meget fejlfinding på BMW og har original BMW testudstudstyr.

Har du fortalt BMW 96CA fejlkoden?

• #12   19. aug 2014 Slagelse smiley

Nej for de havde deres egen tester på var oppe hos bmw med den nemlig så regnet ikke med de kunne bruge vores fejl koder til noget

• Per L
    Per L Tilmeldt:
    apr 2007

#13   19. aug 2014 Kan selvfølgelig være at jeres tester har skrevet forkert fejlkode, men er nu heller ikke første gang BMW har tager fejl smiley

• #14   19. aug 2014 Kan lige imorgen når kommer ud til bilen kigge på den liste jeg fik fra dem og evt lige oploade et billede af det smiley

Ved og være godt træt af den og den skal til syn nu nemlig

• Per L
    Per L Tilmeldt:
    apr 2007

#15   19. aug 2014 Hvis du kan få bilen til Randers kan jeg godt fejlfinde den.
    Hvis det er meget presset med syn kan jeg også sørge for den ikke melder fejl på airbag og så kan problemet laves efterfølgende smiley

• #16   19. aug 2014 Finder lige ud af imorgen lige bestilit en 2 nye tester os en til bmw og en hvor man går ind i eeprom'en og den er især god til airbag så kan jeg lave en løsning der men fejlen skal findes under alle omstændigheder smiley

Kommentér på:
Airbag hjælp E60 Passenger bryst airbag

Annonce