Motor problemer med min Peugeot 407 1,6hdi årgang 2006 {{forumTopicSubject}}
Hej håber der er nogen her inde som har en masse viden omkring en Peugeot 407 1,6 hdi. Den startede med at sætte ud i motoren sommetider ikke så tit og nogen gange heletiden når man kørte den satte så hårdt ud at esp lampe begyndte at lyse og den skrev i fejl log asp/asr fejl og så døde bilen helt ud og man skulle så holde stille og måske startede den med det samme ellers skulle man ud og tage strømmen fra så kunne den starte..
Jeg kørte så til Peugeot i Skanderborg hvor de fortalte mig efter at de havde computer på bilen at det var sikring box ude i motorrummet der var defekt og den blev så skiftet og jeg blev 2200kr fattigere men nej det var ikke fejlen den forsatte med at sætte ud så jeg kontaktede så Peugeot igen og de fortalte så at så skulle de have bilen igen men så mente de at det så kostede mellem 10 og 18000kr at få lavet den og nej de ville ikke tage den sikrings box retur da den var blevet monteret selvom det var dem som fortalte det var fejlen. Og tja nu står bilen stille da den ikke kan starte. Så hjælp er der en her inde som kan hjælpe mig.. PS jeg har købt en obd II TESTER til at fejlsøge i motor mm men kan ikke få den til at virke.... Så hjææææælp
Hilsen brian
jul 2002
Følger: 33 Følgere: 45 Biler: 9 Emner: 54 Svar: 1.297
Mine forældres ville pludselig ikke starte - så var det grundet en brændstof slange der var en lille revne i, men det var nok til at trykket ikke blev højt nok..
Anbefaler Aunsbjerg i Kolding.
maj 2007
Følger: 17 Følgere: 15 Biler: 1 Emner: 50 Svar: 1.025
aug 2012
Følger: 1 Svar: 195
jun 2008
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 6
Motor problemer med min Peugeot 407 1,6hdi årgang 2006