{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
419 visninger | Oprettet:

Kondensator der æder impuls? {{forumTopicSubject}}

Hej.

Findes der nogle elektrikere med forstand på LED'er?

Jeg har skiftet blinklyspærerne i min bil ud til LED pærer, og de virker også upåklageligt.

Jeg får ikke fejlmeldinger i canbus systemet, så det er ikke dét der er problemet.

Systemet i min bil sender en lille impuls ud hvert 40. Sekund, som "spørger" om pærerne er okay. Det er så vidt jeg har læst mig til, en meget lav spænding der sendes ud, og dette kan ikke ses på almindelige glødepærer. Det kan heller ikke slås fra med VCDS.

Men efter jeg har smidt LED pærer i, så kommer der et lillebitte blink hvert 40. Sekund fra pærerne, grundet at LED'er lyser allerede ved ekstremt lav spænding.

Har læst nettet tyndt og set mange forslag til hvad der kan gøres, og det jeg synes går igen, er at smide en kondensator på, som kan æde strømmen. Er der nogle der ved om det passer? Jeg har set at de fås til krybestrømsproblemer, hvor den æder den lille spænding der kan være i ledningerne, selv når der er slukket for dem.

Vil sådan en kunne bruges i dette tilfælde? Hvis ikke, hvilken type kondensator kan ellers bruges? Eller er det noget helt tredje man skal gøre?

Håber der er nogle kloge hoveder derude.

Spar penge på din forsikring

• Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Kondensator der æder impuls?

Annonce