Motorlampe lyser, men bil kører som den plejer {{forumTopicSubject}}
kom tøffende med en kammerat, kører dog forkert og skal vende bilen, Lige med det samme jeg sætter bilen i bak gear tænder motorlampen
Slukker bilen i 30sekunder, og starter, problemet løst, ... ca 5 minutter så tænder lampen igen, Man mærker det dog ikke på bilen, den tøffer glad afsted som hun plejer
Ankommer til silkeborg, ordner nogen ting, kører igen efter par timer, ingen motorlampe, helt ud til McD, Da vi kører derfra igen, ingen motorlampe men efter få km tænder lampen igen,
Om aftenen piller jeg så Thansen powerfilter af, "det til 149" og monterer det originale,
har nu her til morgen kørt på arbejde, ca 20km ingen motorlampe, Om den kommer på turen hjem ved jeg ikke
En mekaniker snakker om et nødprogram som sænker ydelsen af bilen, Igen med sølle 53heste tror jeg ikke min bil er udstyret med nød program
Men hun kører som hun plejer, og starter ingen hakken ingen sprutten, bare en rød lampe som tændte pludseligt,
okt 2013
Følger: 50 Følgere: 25 Biler: 6 Emner: 35 Svar: 148
det er iøvrigt mellem 14dage og 3uger siden vi satte powerfilter på og det eneste jeg har oplevet er at lampen kan tænde op af bakke i for højt gear efter monteringen af det anbefalede filter,
min mekaniker snakkede noget om en omdrejningsmåler, ja ja, jeg træder ikke speederen i bund jeg er nok en af dem som kører lidt for afslappet og tager tingene som de kommer, ved ikke om det betyder noget at man ikke jokker pedalen i bund
apr 2008
Følger: 113 Følgere: 110 Biler: 3 Emner: 76 Svar: 1.430
okt 2013
maj 2008
Følger: 5 Emner: 22 Svar: 294
jan 2012
Følger: 26 Følgere: 4 Biler: 1 Emner: 94 Svar: 263
sep 2003
Følger: 29 Følgere: 30 Biler: 4 Emner: 79 Svar: 1.994
motorlampen i min i10 lyser lige pt pga en defekt abs føler
okt 2013
Men tak for svar, ..Jeg vil se om jeg selv kan finde ud af det, . altså hvad fejlen er for mekaniker er jeg ikke,
Motorlampe lyser, men bil kører som den plejer