{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Megasquirt
  • #2   8. feb 2015 Hvilken bil? Jeg tror ikke det er det nemmeste, men nok det billigste.

  • #3   8. feb 2015 FMJ virker og ja det koster men det spiller 1 gang

  • #4   8. feb 2015 Megasquirt virker også, hvis man ved hvad man laver. Eller ECUmaster EMU, eller vems eller blablabla. Tag hvad du kan li'. Det hele virker, hvis du ved hvad du gør

  • #6   8. feb 2015 #2 nok ik meget hjælp men det er en mini motor med Bmw k1200 topstykke.

    #5 der er ikke nogen originalt styring jeg kan køre på.


  • #7   8. feb 2015 Arosa - som sagt. Hvis man ved hvad man laver virker det smiley
    At du vurderer det er noget "billigt lort" fordi de kører med et db37 stik, jamen så har du jo valgt din "religion" inden for den sag.

    10/10 fejl med megasquirt er aldrig hardwaren, det er de folk der har lavet den og sat den op smiley

    Dennis J - du har frit valg på alle hylder. Lige nu er ecumaster emu et rigtigt god bud til prisen. Den ka' det du har brug for uden prisen render for højt op.
    Hvad har du af dyser? Og skal den køre med et enkelt gasspjæld eller bliver det seperate spjæld pr cylinder?


  • #8   8. feb 2015 Ved ikke hvilke dysser jeg kommer til at køre med endnu. Så langt er jeg ikke nået. Den kommer til at køre med 4 spjældhuse. Har lige googlet det ecumaster der ser heller ikke så dyrt ud

  • Sylle
    Sylle Tilmeldt:
    dec 2010

    Følger: 9 Følgere: 9 Svar: 1
    #9   8. feb 2015 FMJ er klart det bedste det spiller max

  • #10   8. feb 2015 Megasquirt kører udenmærket

  • #12   8. feb 2015 Men absolute ikke på en gammel mini.... smiley

  • #13   9. feb 2015 FMJ er måske lige en tand for meget til mit projekt.

  • #15   9. feb 2015 Arosa - Hvis den har kørt længe og så pludselig brænder sluttrinene, så er det måske de helt tidlige sluttrin som var en kendt svaghed. DIYautotune sælger stærke sluttrin og har gjort det længe.
    Hvis den er lavet korrekt er støjhåndtering intet problem.

    Det at det er opensource er jo så nok et niveau over hvad du har behov for - hvis ikke man kan finde ud af det skal man ikke rode med det. Så får man fejl. Og hvorfor skal man gå og opdatere hele tiden? Lav det så det virker, og så lad det køre indtil man har brug for en ny indkøring ved fx knastskifte eller noget i den stil.

    Med 2 ens motore, samme trigger, sekventiel dyse og tændingsopsætning, og en megasquirt 2 eller 3 holdt op mod en fmj styring - begge selvfølgelig kørt korrekt ind. Så vil du ikke kunne sætte dig ind i en bil og fortælle mig hvilken styring den kørte med. De vi begge køre helt fint.

    Jeg siger ikke at der ikke er forskel - men folk skal lade være med at hate megasquirt, det er kun så dårligt som ham der laver det og sætter det op, måske derfor du ikke kan med det.


Kommentér på:
Megasquirt

Annonce