{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  E39 M5 speedometer,,kodning til E39 540i HJÆLP TIL KODNING
  • #2   2. mar 2015 Prøv at søg på bildoktoren på facebook, han er ret ferm til BMW.

• #3   2. mar 2015 du vil ikke kunne få led der går ud trinvis der viser når rmotor er varm til at virke samt olie temp måler smiley det første er nok det fedeste ved m5 speedo..

lidt om emnet på M5board .

Nobody has gotten the M5 cluster to fully work with a 540i due to model-specific programming in interfacing hardware, plus sensor wiring and calibration differs.

I have yet to see ANYONE get the M5 Oil Temp & tach lights to work correctly when adapting M5 cluster to non-M cars. This includes BMW Tech's with substantial Engrg training & geeky tendencies.

• #4   2. mar 2015 Jeg mener man kan købe et instrument hos Schmiedmann hvor dette også er i..

• #5   2. mar 2015 Det muligt men hvis han gerne vil have der skal stå M I så findes det kun originalt, og det virker ikke 100% i en 540.

Så må man vælge om man vil have instrumenter der virker eller et m logo, jeg tror jeg havde valgt det første.

Men det var jo vedr det han allerede har, jeg har flere bekendte der har total opgivet at sætte det i lige fra 520 til 540.

• #6   2. mar 2015 Ja jeg ville nok også vælge et fungerende fremfor ikke smiley

Kommentér på:
E39 M5 speedometer,,kodning til E39 540i HJÆLP TIL KODNING

Annonce