{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.803 visninger | Oprettet:

Peugeot 406 problemer {{forumTopicSubject}}

406 1,8 16v fra 1996
På et tidspunkt har der været vand i tanken.
Tanken er blevet tømt nyt benzinfilter og nyt benzin selvfølgelig.
Kørt i en uge uden problemer.
Så køre jeg hjem efter handlen og jeg har vel kørt en 20 km ca.
Så kommer jeg til en rundkørsel og pludselig lyser alle lamperne og så er den lige ved at gå ud. Jeg trådte på speederen og den ville ikke tage gas ordenligt, (lidt ligesom at der var "klumper i benzinen" ved godt det ik er det, men den nemmeste måde at beskrive det på)
Da jeg kommer igennem rundkørslen så går bilen ud.
Jeg holder ind til siden og slukker bilen helt. Kort efter starter jeg den igen. Og den starter da osse. Men går dårligt i motoren. Og så er det som om at den ikke for benzin eller luft nok.. Eller som om den er stoppet i udstødningen eller lign. Og så går den ud igen.
Jeg starter den igen og for liv i den og gasser op til høje omdrejninger. Og så går den normalt i motoren igen.
Jeg køre lidt videre. Og så begynder den ikke at vil tage gas. Hver gang jeg trykker på speederen er det som om jeg kvæler motoren. Og da jeg så kommer hen til et lyskryds går den ud igen. Og så har jo problemer med at starte den. Når jeg så for liv i den går den dårligt i motor og går ud efter lidt tid. Og hvis jeg trykker på speederen efter jeg har startet den. Så går den ud.

Og når bilen har stået i nogle timer, og jeg så starter den igen, køre den perfekt i nogle km. Indtil det samme sker igen?!?!
Den tænder en motorlampe..
Har mistanke om at det er benzinpumpen måske?
Nogle forslag ?! :-)!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Peugeot 406 problemer
Kommentér på:
Peugeot 406 problemer

Annonce