{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Xenon til mercedes e w212
  • #1   18. mar 2015 jamen du skal have lygter til det. Lygtevask til forlygter skal monteres. samt niveau regulering i bag. Det bedste er nok at køre forbi en Mercedes værksted, for at høre hvad det koster i dele. men det er dyrt kan jeg allerede sige. hvis du er heldig, kan du finde en ved en autophug, også tag dele der fra. hvis du køber alt fra nyt, så koster det.

• #2   18. mar 2015 Regn med omkring 20.000 - hvis der skal bruges nye dele + arbejdsløn. Ca. det halve hvis du selv har mod på at installere det og vil bruge brugte dele. Husk den også skal kodes bagefter.

• #3   18. mar 2015 Jeg takker for svarene og det virker rigtig dyrt. Utroligt det ikke er standard på så dyr en bil..

Kan dette kit ikke bruges? http://www.xenonpro.com/high-beams-h7-bulb-full-xenon-hid-conversion-kit-for-mercedes-benz-e-class-2013/

Havde godt læst det omkring hvad det kræver før det er lovligt

• Daniel
    Daniel Tilmeldt:
    nov 2008

Svar: 99
    #4   18. mar 2015 #2 Jeg undersøgte hvad det kostede hos Gørløse auto og de ville ikke gøre det for under 40.000 kr. Lygterne alene koster over 10.000.

#1 Jeg har lagt projektet på hylden. Det er for dyrt at få lavet. I hvertfald for mig. smiley
    Jeg har til gengæld udskiftet de originale lyskilder med LED og det ser fint ud.
    Men det bedste man nok kan gøre er at udskifte originale lyskilder med Philips Extreme Vision . Eller gemme pengene og købe lotto-kuponer i stedet for. smiley

• #5   18. mar 2015 Også på en MB W212 Daniel?
    Men ja, det er et omfattende retrofit når det skal gøres efter bogen.
    Da jeg købte vores Mondeo for 5 mdr siden, var det også et must at den havde Xenon originalt, da jeg simpelhen ikke gad rode med det efterfølgende. Det minimere selvfølgelig udbudet, da det underligt nok ikke er et populært extraudstyr fra ny af.

• Daniel
    Daniel Tilmeldt:
    nov 2008

Svar: 99
    #6   18. mar 2015 #5 Ja også en w212. Jeg ville også have haft en med Xenon og havde kigget længe. Men der er ikke mange af dem derude, så da konen og jeg fandt en bil til en god pris hvor alt andet passede, bestemte jeg mig for at det var ligemeget.
    Det har jeg så ombestemt mig med senere. smiley

Kommentér på:
Xenon til mercedes e w212

Annonce