{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.858 visninger | Oprettet:

Octavia '04 | Centrallås - problemer {{forumTopicSubject}}

Hej alle!

Ikke nok med at min venstre bagdør slet ikke kan åbnes mere, så fejler den fjernbetjente centrallås også.
Jeg kan godt låse og låse op med nøglen, men fjernbetjent går ikke så godt. Det blev gradvist dårligere med passagerdøren først og derefter førerdøren.

Er det noget kendt og er der et/flere steder jeg lige skal tjekke først?
Jeg har taget dørbeklædningen af, i håbet om at kunne se noget åbenlyst, men uden held.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Octavia '04 | Centrallås - problemer
  • #1   4. apr 2015 Kan du høre den låse/låse op, når du trykker på en af de knapper?

• #3   5. apr 2015 AudiA3
    Ja, jeg kan godt bruge knapperne. Lige pt. er førerbeklædning taget af, så kan ikke se om "pinden" går op og ned. Men der sker noget derinde, kan jeg høre/se.
    Og passagerdøren låser vist også, og vist også op.

chris c
    Er vi ude i noget ala det her > http://www.briskoda.net/forums/topic/126257-octavia-1-replacing-door-latch-microswitch/

Det lyder satme godt nok som en ordentlig omgang - og SÅ meget perlestensmekaniker er jeg vist ikke smiley

• #5   5. apr 2015 Nej, venstre bagdør kan slet ikke åbnes overhovedet. Om der er lyd derinde har jeg ikke lagt mærke til

Havde godt hørt det med ir i vinduesstik/elrude halløj nede fra VW værkstedet.
    At det kunne påvirke centrallås-gøjemøjet.

Men så snakker vi hele vindues-oprulningssystemet ud, eller hvad? smiley
    Det jég tror er låsemotoren, sidder sådan, at jeg (umiddelbart) ikke kan få stikket af, og er gået i stå - og at skal pilles ud, ved hjælp af de to skruer "fra siden i døren".
    Og stikket til elruden synes jeg heller ikke giver mening, hvordan den "klikkes" af.

• #7   5. apr 2015 Det med at skære hul bliver i hvert fald overladt til anden side smiley

Men jeg må prøve at lure, hvordan det stik kommer af. Synes ikke det lignede andre stik, med at man lige trykker en "pal" eller lign. for at få den af.

• #9   7. apr 2015 Jeg takker.

hvis "alt andet" slår fejl, så må jeg jo i gang med at skære hul smiley

• #11   7. apr 2015 ok smiley

Jeg har lige kontakt til et værksted, som jeg håber lige kan kigge på det, før det indgreb der skal laves smiley

• #12   7. feb 2021 Hvad gør man så hvis hele skidtet ikke reagere hverken på fjernbetjeningen eller yder/inder håndtag? Jeg har løsnet alle skruer jeg kan komme til, men har stadigvæk de 4 skruer som sidder skruet ind fra siden jeg ikke kan komme til pga a og b stolpen

• #13   7. feb 2021 Synes jeg erindrer nogen skrev, at så er det vist bare at flå beklædning af/lave hul.

Men tænker andre ved det bedre smiley
    Husker sgu ikke engang hvad der skete med min smiley

Kommentér på:
Octavia '04 | Centrallås - problemer

Annonce