Køb af styring, benzinfyr {{forumTopicSubject}}
Hej BG!
Jeg har monteret et Eberspächer benzinfyr i min bil. Jeg købte det brugt til en god pris, og det tog ca. 4 øl før det var monteret. Det er den bedste investering i "udstyr" jeg har gjort mig!
Dog er jeg træt af uret/styringen, som er ret slidt og bestemt ikke pænt.
Jeg har søgt en del via google, og også holdt øje med Ebay.
Jeg synes bare priserne på simple ure er vanvittige? Mange steder skal man smide 600 for et Webasto ur, f.eks.
Mit spørgsmål: Kender I nogle billigere alternativer end de "originale" ure? Jeg har allerede en fjernbetjent enhed - men jeg vil også gerne have muligheden for at beholde tidsstyringen.
På forhånd tak for visdommen
jan 2014
Følger: 2 Følgere: 11 Emner: 4 Svar: 2.398
Har et ældre model timerur beregnet til 220 V motorvarmere Mrk. DEFA Futura 1100
selve uret er med grønne digital tal og det måler ca. 10 * 8 * 5 cm. og der er et styrerelæ til 220 volt varmere med i kassen sammen med brugsvejledningen - det hele er sprit nyt og har aldrig været monteret - du kan bare "Google" "Defa Futura 1100" så kommer er en masse frem om det !
den blå ledning som er vist forbundet til DEFA relæboksen skal du så blot forbinde til den gule ledning i dit Eberspächer ledningsnet
Hvis du er interesseret kan du få det hele for 300 Kr. plus eventuel forsendelses udgifter
hilsen polobjørn
Køb af styring, benzinfyr