{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  keramiske bremseskiver
  • #1   15. jul 2015 can i ask you one thing?

Why?

Og privatbil eller trackbil? privatbil ville jeg beholde normale skiver, da det virker selvom de er kolde smiley

Hvis det er fordi du køre med hovedet under armen, og har problemet med bremse fading, kan det somregl afhjælpes med et sæt rillet skiver, og et sæt keramiske klodser f.eks. EBC red/yellow stuff.

• #2   15. jul 2015 Det er til min Boxster, jeg har aldrig prøvet på bil. Men i MC verdenen er der ingen bremseforskel kold / varm. De holder bare 10 gange så lang tid.

• #3   15. jul 2015 Det holder meget længere, men i bil, har du en væsentlig større vægtforskydning, keramiske skiver bliver bedere jo varmere de bliver ( til en grænse temp som jeg ikke husker ) herefter hedder det kulfiber.

Nu det jo ikke sådan du ikke kan bremse, for det kan du godt.

men ja, de holder meget længere, men de er også dyere. normale kan sagtens køre 80.000km på et sæt skiver ved blandet kørsel.

Men er det kun for holdbarheden du vil skifte?

• #4   15. jul 2015 Det bedste arbejdsforhold hedder min. 90 grader og så op til 550 ( tror jeg nok ) - så det med at tøffe i byen en vinter morgen, er jo ikke optimale forhold smiley nu ved jeg ikke om du køre i den om vinteren smiley

• #5   15. jul 2015 De holder så med garanti ikke 80.000 Km i min Boxster.

Jeg bor i Spanien, så når vi snakker vinter. Så er det 20 grader smiley

Ja det er holdbarhed og også lige så meget for at prøve hvordan de opføre sig i en bil.

• #6   15. jul 2015 Ja, så har du ingen problemer i de keramiske smiley

Kommentér på:
keramiske bremseskiver

Annonce