1.999 visninger
|
Oprettet:
BMW E39 M52b28 hjæælp! {{forumTopicSubject}}
Hej BG.
Jeg har sat en M52B28 fra En E39 i min E34.
Jeg har taget EWS med og monteret.
Motoren tørner som den skal når jeg vil starte, men den starter ikke..
der er ingen gnist..
Den runde stik på en E34, må skulle samles med et stik fra motoren eller?? der er jo ikke det runde stik der på e39?
Det hvide stik som sidder i sikringsboksen i højre side på e39, er det det jeg skal have fingre i? der er det hvide, et sort, og så et lille sort stik. håber der er nogen som har rodet med dette før, som ved noget? ??
på forhånd tak
jul 2011
Følger: 3 Følgere: 20 Biler: 11 Emner: 72 Svar: 1.516
Jeg har lavet samme ombygning, bare i en 3 serie.
Der udskiftede vi en m5025 til en m52b28.
Vi kunne ikke få den startet - indtil at vi fandt ud af at størrelsen på krumtapstandhjul var anderledes. Men smid billeder op, så er det nemmere at forholde sig til
jul 2015
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 8
jul 2015
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 8
jul 2015
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 8
jul 2015
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 8
jul 2015
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 8
jul 2011
Følger: 3 Følgere: 20 Biler: 11 Emner: 72 Svar: 1.516
jul 2005
Følger: 78 Følgere: 97 Biler: 8 Emner: 400 Svar: 4.997
jul 2015
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 8
jul 2005
Følger: 78 Følgere: 97 Biler: 8 Emner: 400 Svar: 4.997
jul 2015
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 8
Hvis knastføleren er defekt, vil den så også lukke for tænding? Og er knastføleren en hall giver lig som krumtapsføler er?
dec 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Biler: 2 Emner: 38 Svar: 433
jul 2015
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 8
BMW E39 M52b28 hjæælp!