{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.808 visninger | Oprettet:

jimmi l
jimmi l
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 3

407 hopper og hakker kold {{forumTopicSubject}}

Hjælp. Min Peugeot 407 2,0 16v 140hk fra 09 gør noget meget underligt.
Når den startes om morgen "kold motor" står den perfekt i tomgang "ca. 1100omdr" de første ca 10sek. Der efter begynder den at gå ujævn og ik ville tage gas" som om den går på 2-3cyl. For så til sidst at gå ud.
Så starter jeg igen og 9 ud af 10 gange kør den helt normalt resten af dagen.
Men har oplevet et par gange at det gentager igen. Når jeg så starter 3gang er der derefter ingen problemer. Den har lige rundet 51,000km alle service overholdt. Den har lige fået ny tændspole tændrør. Der er ingen fejl koder i boksen når testeren sættes til.
Hjælp, bliver snart sindsyg på den franske
Lortespand. Please giv mig en livline.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  407 hopper og hakker kold
  • #1   20. aug 2015 Få en tester på.. Alt efter hvor du befinder dig i Østjylland kan jeg hjælpe

• jimmi l
    jimmi l Tilmeldt:
    aug 2009

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 3
    #3   20. aug 2015 Har haft tester på og der er ingen fejl koder. Både en billig biltema fejlkode tester og en Bosch tester fra auto mester kæden og ingen fejl. Øv

• Brian K
    Brian K Tilmeldt:
    jul 2016

Følger: 1 Svar: 1
    #4   30. jul 2016 Hej Jimmi
    Fandt du nogensinde ud af problemet ? Min 407er fra 07 har lignende problem, går dog ikke ud men kører fint efter 1-2 minutter.

• #5   31. jul 2016 Du skal have den rigtige diagbox tester på, den fortæller så meget mere.. Men det kunne godt være Egr, turborørene, en dyse der ikke har det så godt, osv,, der er mange muligheder

Kommentér på:
407 hopper og hakker kold

Annonce