Civic '01 ingen nærlys & instrumentlys {{forumTopicSubject}}
Civic '01 ingen nærlys & instrumentlys
Hey..
Specs - Honda Civic 2001 1,6 3d hatchback.
Problem - Jeg kan ikke få instrumentlys og nærlys samtidig, dette har tidligere virket.
Når jeg sætter "kombinations-kontakten/armen" til nærlys får jeg lys i instrumenbrættet men ingen nærlys.
Når jeg sætter den til "off" får jeg nærlys men ingen lys i instrumentbrættet.
Dette var den indstilling jeg brugte da jeg købte bilen, hvor jeg fik lys begge steder.
Jeg kan godt få både fjernlys og instrumentlys samtidig men det er jo selvfølgelig ikke helt holdbart
Et par mdr. efter jeg købte bilen oplevede jeg at lyset i dele af instrumentbrættet kom og gik lidt sporadisk, det stoppede så senere hen og det hele virkede igen i en periode indtil jeg havnede i nuværende situation.
En enkelt gang oplevede jeg at det pludselig virkede da jeg tændte bilen men det gik så i sig selv igen efter jeg skiftede indstillinger på "kombinations-kontakten/armen".
Jeg har selvfølgelig checket alle sikringer og alt er ok. virker jo også mærkeligt at alle lys virker, bare ikke samtidigt. Jeg hælder lidt til at det er "kombinations-kontakten/armen" der er problemet men er efterhånden rimelig lost! Håber i kan hjælpe mig lidt på vej herinde
okt 2014
Følger: 4 Følgere: 14 Emner: 31 Svar: 3.010
En enkelt gang oplevede jeg at det pludselig virkede da jeg tændte bilen men det gik så i sig selv igen efter jeg skiftede indstillinger på "kombinations-kontakten/armen". Hvad har du nu pillet ved
Der må være nogle løse forbindelser i stikket eller i instrumentbrættet kunne man tro.
Civic '01 ingen nærlys & instrumentlys