{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
9.814 visninger | Oprettet:

Blokering af GPS signal {{forumTopicSubject}}

Hej BG. Er her nogen der ved hvor jeg kan købe/bestille en GPS jammer? Har set en kollega der havde en man kunne sætte i cigarettænderen og så kunne bilen ikke ses på GPS trackeren. Den behøver ikke at være mega vild, men chefen har fundet ud af vi ikke må holde frokost på feks McD eller spisesteder da han mener vi bruger for meget tid på at spise -.-.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Blokering af GPS signal
  • #1   12. nov 2015 ebay.com

• #3   12. nov 2015 Og han har da med garanti ret, i bruger jo minimum en time på sådan en pause, og det jo ikke fordi i tager en halv time extra i den anden ende. smiley

• #5   12. nov 2015 Tommy : gud hvor er du dog dum at høre på

Kasseren: syntes sku vi knokler rigeligt til det er fair hvis jeg spiser jeg lige skal skide bagefter smiley nogen dage bliver jeg sendt til jylland eller sverige og der er ikke noget ophold det er op og afsted kl 05 og er måske først hjemme igen kl 23 og skal så møde igen næste dag kl 07

• #6   12. nov 2015 Hø, hvad siger din ansættelsesaftale?
    Måske at du ikke har ret til spisepauser, og at 11-timers reglen ikke lige gælder for dig??

• #7   12. nov 2015 627 jo vi har ret til pauser men med begrænsning og ellers er andre pauser ulønnet og jo 11 timers reglen gælder men du og jeg ved udemærket brokker du for meget ryger man sku ud af klappen jeg har skam talt med 3F men ved du hvor man kan bestille sådan en dims ? nu siden dus kriver går jeg ud fra du ved det

• #8   12. nov 2015 Nej, jeg ved ikke hvor man får sådan en dims fra.
    Og du har jo ret, jeg har et job hvor tingene fungerer og chefen er rimelig, så jeg kan sagtens lege hellig.
    Hvad siger 3F omkring at din arbejdsdag bliver logget via GPS?
    Altså, den må jo også kunne gå den anden vej smiley
    Du har vel ret til dataene fra GPS-en? Altså, det er jo ligesom DIG der bliver logget der, ikk??
    Og så må data jo også kunne vise at du ikke holder dine pauser, og ikke mindst at 11-timersreglen ikke bliver overholdt!
    Og tja, så må 3F jo bare ind i kampen - for du betaler vel for at være medlem?

• #10   13. nov 2015 Det er ikke mig men firmavognen der har GPS og systemet viser hvor længe bilen har hold stille og hvor den har kørt dvs jeg kører ud ved en rasteplads aktivere blocker drøner til McD og så tilbage igen til rasteplads og deaktivere blocker nu fortæller systemet så kun hvilken vej jeg kørte " den kan ikke se turen til McD " og den viser jeg holder mig inden for pausens grænse da jeg jo så har tid nok til at æde mine homestyled og fritter smiley

3F siger det er ok det må firmaet godt gøre når vi samtidig for et økonomisk tillæg til medbragt forplejning har spurgt afd. lederen om vi ellers kan afsige det tillæg og dermed den regel men nope og 3F siger at den gælder når jeg jo har skrevet under på jeg vil følge de regler ved ansættelsen

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.726
    #11   13. nov 2015 Har du prøvet eBay ?

Derudover tror jeg ikke på hvad du siger om at det noget sted står i din kontrakt du ikke specifikt må køre på MacDonald's i din pause.
    Omvendt tror jeg heller ikke på du altid arbejder i så kort afstand til en MacDonald's at du både kan når at køre derind samt spise og være tilbage på under 30 min (normal middagspause)

Kommentér på:
Blokering af GPS signal

Annonce