723 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 16 Svar

Golf 4 GTI 1.8t der ikke vil starte. Golf 4 GTI 1.8t der ikke vil starte.

Hej BG

Jeg har et problem med min golf 4 1.8t der ikke vil starte.
Det startede her da det blev koldt med at den fik sværere ved at starte men at den altid startede. Men nu holder den og vil slet ikke starte man kan kun høre en summende lyd inde i kabinen når man sætter tænding på. Der er strøm på batteriet. Så tænker om det er starteren eller tændings modulet der er i stykker ? Nogle der har et bud på om det er en af de 2 ting eller noget helt tredje smiley
På forhånd tak for hjælpen smiley

Kilde: Biltesteren
TOYOTA LANCERER SEKS NYE ELBILER!
Slå lyden til
00:00
/
10:16
LIVE

NOW PLAYING

VW ID.4 GTX - OVERRASKER!

NOW PLAYING

TIL WAGRAIN OG HJEM I HALLES MINIBUS!

NOW PLAYING

MIN BMW E30 FÅR NY CHANCE

NOW PLAYING

NOW PLAYING

BYD TANG ER IKKE HELT FÆRDIGBAGT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

STATUS PÅ MIN BMW E30!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

TOPFART I VW ID.3 GTX!

NOW PLAYING

ALFA ROMEO JUNIOR - NOGET ER GALT!

NOW PLAYING

BYD ATTO 2 - OVERRASKER STORT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

AT ANMELDE EN SPRITBILIST!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NOW PLAYING

MERCEDES-BENZ G 580 - 100% ELEKTRISK G-KLASSE!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NY TESLA MODEL Y

NOW PLAYING

NOW PLAYING

POLESTAR 4 MED 1900 KG PÅ KROGEN!

NOW PLAYING

I AUDI A5 AVANT TIL ST. ANTON!

NOW PLAYING

KAN MIN BMW E30 REDDES?

NOW PLAYING

NOW PLAYING

BMW E30. SKAL DU HJÆLPE MIG?

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opgravning af rødder 6.000 kr.
  • Vægbeslag TV 500 kr.
  • Bore huller i beton væg til billeder 400 kr.
  • ømreropgave: Lægge én gulvbrædde, skære bjælke jævn m. væg, fjerne gips/stål fra loft + lukke hul, montere 60 cm opkant 3.200 kr.
  • Fix mit komfur/kogeplader 1.100 kr.
  • El tavle 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Golf 4 GTI 1.8t der ikke vil starte.
  • #1   1. feb 2016 Hvad sker der når du drejer nøglen?

• #2   1. feb 2016 Så kommer der bare sådan en summende lyd. Og lyset bliver svagere i instrumentbordet.

• #3   1. feb 2016 Hvis batteriet er ok, så vil jeg gætte på en defekt starter.
    Kan i skubbe den i gang ?

• #4   1. feb 2016 Har ikke prøvet at skubbe den i gang. Men ville der ikke fra en defekt starter komme lyde som om den prøvede at koble ind og starte motoren?
    Sådan husker jeg det nemlig fra da vi havde en traktor med dårlig starter at da kunne man høre den snurre.

• #5   1. feb 2016 lyset i instrument skulle helst ikke gerne blive svagere... prøv om muligt at sætte en lader til den i et par timer og se om den slår igang.. tænker dit batteri er færdig..

• #6   1. feb 2016 Okay batteriet burde bare ikke være færdigt da det kun er mellem 1 og 2 år gammelt

• #7   1. feb 2016 Håb du bare at det er batteriet, det er nemmere at skifte og billigere end mange andre fejl smiley

• Stefan  P
    Stefan P Tilmeldt:
    sep 2015

Følger: 1 Følgere: 3 Svar: 331
    #8   1. feb 2016 Dit batteri er faldet sammen. Den kan ikke tage omdrejninger nok i starteren til at starte. Derfor det gradvis er blevet sværere at starte den. Hør på Henning. Lad den i et par timer og se om det ikke hjælper. God fornøjelse. Og meld tilbage hvordan det gik. smiley

• #9   1. feb 2016 Okay må jeg prøve engang.
    Men kan det godt lade sig gøre at et så nyt batteri klapper sammen ?

• #10   1. feb 2016 kan måske godt være batteri er ok.. så er næste billige skridt at kigge efter dårlige forbindelser i maskinrummet.. smiley
    Dårlig stel er roden til alt ondt i en bil.. men tror mest på batteriet... det er en klassiker i den her kolde tid.. smiley

• #11   1. feb 2016 Okay jeg må prøve at tjekke ledninger til starteren engang og se om de er i orden smiley

• Stefan  P
    Stefan P Tilmeldt:
    sep 2015

#12   1. feb 2016 Ja til tider ses det. Også afhængig om det er et billigt batteri. Når du får gang i den. Ville det nok være en mulighed og måle hva den lader. Kunne jo også være din generator ikke lader nok. Så har du svaret på hvorfor der ikke er strøm på batteriet. Er det ikke ca 14,4 ca den skal lade.

• #13   1. feb 2016 Billig og hurtig løsning, få en til at dreje nøglen samtidig med du slår let på starteren med en hammer, koben, lang pind eller lign. Det kan oftest tvinge starteren igang selvom den er ved at være færdig. Har aldrig oplevet en starter dø 100% fra den ene dag til den anden, så det kunne være en mulighed. Så kan du udelukke det meste andet fejlsøgning smiley

• Stefan  P
    Stefan P Tilmeldt:
    sep 2015

#14   1. feb 2016 En starter kan sagtens dø fra den ene dag til den anden. Sker mange hvor der kommer så meget slør i den at akslen går fast pga slør. Også brænder ledningerne over. Har skiftet på golf og Renault. Citroën Pegeot osv andre også.

• #15   4. feb 2016 Tak for hjælpen. Det viste sig at det var starteren der var røget på den.

• Stefan  P
    Stefan P Tilmeldt:
    sep 2015

#16   4. feb 2016 Ja ja. Det kan bare komme fra dag til dag. Men godt den kører igen.

Kommentér på:
Golf 4 GTI 1.8t der ikke vil starte.

Annonce