{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.285 visninger | Oprettet:

Sprinkler 206 {{forumTopicSubject}}

Hej håber nogen her kan hjælpe

Jeg har en Peugeot 206 1,4 fra 2006

Jeg kan ikke få sprinkler bag på til at virker har prøvet 3 sprinkler pumpe har tjekket spænding til motor den får signal både til foran og til bage til men pumpen kør ikke når jeg vil have den til at kør på bagrude...

Har kontrolleret sikringer osse

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sprinkler 206
  • #1   14. jul 2016
    Det skal lig siges at pumpen køre når det til foran men reagere ikke til bage på selvom jeg kan måle på stikket at den får strøm

• #2   14. jul 2016 Har du prøvet at tage slangen af til dysen?
    Måske er den stoppet..

• #3   14. jul 2016 Ja har prøvet en anden pumpe uden at tilslutte slange og den kør kun foran pumpen køre ikke når man aktivere den til bagrude

• #5   14. jul 2016 Dvs at der er 2 pumper? og begge får 12v.
    Men den til bagruden summer ikke når du aktivere den?
    Am I right?

• #6   14. jul 2016 Der sidder vist kun en pumpe. Det gør der på dem jeg har skiftet. Du har nok ikke målt om der er stel når pumpen skal vaske i bag.
    Ifølge diagram kan det være viskearmen eller Bsi.
    Ville nok starte med viskearmen, da det er nemmest.

• #7   14. jul 2016 Ja der sider en pumpe det er til begge
    Men og ja den summer ikke når man aktivere den bag på men foran virker det...

Kim J
    Kan du ud dybe bsi??
    Visker armen kør fint men der kommer ingen væske der til
    Hvordan finder jeg ud af om den har stil ??
    Jeg har ku måle den får de 12v når man aktivere den og det der undre mig er at den får de 12 v når jeg måler men kør ikke...

• #8   14. jul 2016 Der kun 2 ben på ledningen til motoren.
    Den ene plus den anden stel. Brug en spændingstester med ledning i hver ben.
    Bsi er enheden hvor sikringer og relæer sidder i.
    Angående viskearmen, mente jeg armen ved rattet hvor kontakten sidder.

• #9   14. jul 2016 Okay ja det skal jeg lig have prøvet og armen ved rattet det vil jeg mene virker den kan jo sende strøm der til

• #10   14. jul 2016 Kan man måle sig frem på bsi'en om det skul vær den

• #11   14. jul 2016 Der skal være stel på begge ledninger til sprinklerpumpe, når pumpen ikke aktiveres.
    Hvis der ikke er det, er det kontakten den er gal med. Stelfunktion går direkte i kontakten.
    12v derimod kommer fra Bsi.
    Hvis der ikke er stel på begge ledninger, er det faktisk funktionen til forruden som ikke slutter stel, ved off funktion.

• #12   15. jul 2016 Omg det er da total ligegyldigt om der kommer lidt væske ned over den bagrude. Vildt at du gider bruge tid og penge på det..

Kommentér på:
Sprinkler 206

Annonce