{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
676 visninger | Oprettet:

problemer med 205 Mi16 {{forumTopicSubject}}

hey har lidt problemer som jeg ville høre om i har nogen svar på.
nogen gange vil den ikke starte selvom der er nok strøm på og der kommer slet ingen lyd fra starter eller noget, der kan sagtens gå flere dage hvor den starter fint og så lige pludselig vil den ikke det hjælper så når den for strøm fra en anden bil så starter den med det sammen. kan det være en løs forbindelse i tændsanlægget, starteren, ved ik om kullet i generatoren kan have noget med det at gøre?
det var det første.

2. når jeg sætter tænding på og tænder lyset virker alt men når jeg så starter bilen går baglyset ud, bremselyset virker stadig. nogen ider?

skal lige siges at blæseren ude i motoren heller ikke virker så den bliver hurtig varm og koger over, ved ikke om det kan have noget med de andre ting at gøre.

kom frisk det er jo som sagt en 205 med en MI16 motor i.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  problemer med 205 Mi16
  • #1   1. aug 2006 kan det ikke passe at det kan være starteren hvis den er slidt?

    og lyset må vel være noget stel forbindelse et eller andet sted. men er åbne for flere forslag smiley


  • #2   1. aug 2006 garanteret en dårlig stel forbindelse et sted ....

  • #4   5. aug 2006 mest af alt tyder det på at du skal tjekke dine forskellige stel-forbindelser.
    prøv mest af alt at tage en tyk-tyk ledning (eks. + fra forstærker) sæt den på minus på batteriet og spænd den fast på motoren et sted på selve blokken eller gearkassen. kør rundt med det et par uger og se om det ikk hjælper. gør det er det bare ud og få fat i et nyt stel motorkabel..... ellers ligger din stel fejl et helt andet sted


Kommentér på:
problemer med 205 Mi16

Annonce