{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
930 visninger | Oprettet:

mitsubishi galant 1994, bremsepedal synker. {{forumTopicSubject}}

Min farfars gamle Galant 2,0 har det problem, at bremsepedalen synker når du træder på den.
Jeg har ordnet dens bremse, jeg har skiftet væske og luftet den rigtig godt ud, men pedalen synker stadig.
Bremserne blokere heller ikke når du bremser hårdtop, grundet den bløde bremsepedal.

Den bruger INTET bremsevæske, så systemet er tæt og holder væsken.

Kan det være hovedcylinder på eller anden måde ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  mitsubishi galant 1994, bremsepedal synker.
  • #1   1. sep 2016 Hej
    Utæt hovedcylinder, utætte rør, utætte samlinger, utætte stempler.
    Ned og kig hvor væsken flyder ud
    MVH KP

• RSP 36
    RSP 36 Tilmeldt:
    feb 2016

Følgere: 7 Emner: 12 Svar: 1.711
    #2   1. sep 2016 Ja det kan godt vaere din hovedcylinder,hvis o-ringene/pakningerne inden i den er daarlige fiser vaedsken bare forbi og du faar intet tryk.
    Vaesken flyder ikke ud saa hvis du ikke har utaetheder andre steder kan det vaere en mulighed.

• #3   1. sep 2016 Bliver pedalen hård, når du pumper ?

• #5   1. sep 2016 Som sagt, der er ikke utætheder nogle steder. Jeg prøver lige, at tjekke det med alb ventil, den har jeg sku glemt at undersøge.

Nej pedal bliver ikke hård, den kan bremse, men den bliver ikke hård og den kan ikke blokere hjulene.

• #6   1. sep 2016 Det kan være der er masser af luft i systemet?
    Så er det luft som man bremser med så bliver pedalen bare blød, i forhold hvis det var væske.

Kan ikke se at det skulle være din hovedecylinder, når der ingen væske kommer ud.

• #7   1. sep 2016 Er den udluftet med pedalen, eller med rigtigt grej til det? Det kan være en pain, og tage rigtig lang tid at få det hele med.. Jeg tror der er luft i endnu, hvis du siger den ikke drypper

• #8   2. sep 2016 både med sug og med pedal. syntes gammeldags pedal virker bedre end med sug.

Tja jeg kan da godt prøve at udlufte igen, men det har jeg gjort to gange. Så der også er helt nyt frisk væske på

• #10   2. sep 2016 Ja okay, jeg kan sku ikke huske hvordan det fungere med hovedcylinderen.

Men ja jeg jokkede pedalen i bund ved alle hjul indtil der kom ny ren væske ud, og så det der normale med at pumpe tryk, åbne udluftningsskruen, pedal i bund. Og sådan ved alle hjul mange gange

• #11   11. sep 2016 update. Luftede ud igen og det hjalp intet.
    Hovedcylinderen blev skiftet og så ku skidtet sku bremse igen

Kommentér på:
mitsubishi galant 1994, bremsepedal synker.

Annonce