{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
897 visninger | Oprettet:

Dyre vs billige reservedele. Spørgsmål vedr. {{forumTopicSubject}}

Jeg står og skal have skiftet bremseskiver og sikkert også kaliper i den højre side af min Hyundai I10. Det skal jeg lige finde ud af på værkstedet i morgen.
Men så er det at jeg ser feks 51 vs 27mm tror jeg, er der dobbelt prisforskel. Og generelt kan det betale sig at købe de reservedele der er 2-3x dyrere? Udover at de ofte er original-dele, hvad mere er der ved dem? Jeg har bare set at de mindre kalipre er dobbelt så dyre som de større. Og også for fremtiden, så tænker jeg om det kan betale sig at skifte ud med de dyrere reservedele. Jeg er jo ikke mekaniker og kan derfor ikke vide præcis hvad forskellen er.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dyre vs billige reservedele. Spørgsmål vedr.
  • #1   4. nov 2016 Har ikke lige studeret det nærmere. Mon ikke 27mm er caliber i bag, med håndbremse funktion. De er altid lidt dyrere end foran, uden håndbremse funktion.

• #2   4. nov 2016 Du kan ikke sætte mindre bremser på en som der sidder på bilen orginalt. Er selv Kia tekniker. Og min erfaring siger at de orginale bremser til kia/Hyundai holder bedere en de gængse uoriginale bremsedele. Angående caliber er en uoriginal lige så god som en orginal.
    Hvor gammel er bilen? For hvis bilen ikke er for gammel er der garanti som dækker caliberen

• #3   4. nov 2016 Vedr calibre..Pagid caliber, døjer vi en del med på arbejde.. Budweg er at foretrække...
    Uorg skiver er også ok, på nogle biler bliver de nemmere skæve. Især toyota.

Kommentér på:
Dyre vs billige reservedele. Spørgsmål vedr.

Annonce