Toyota Avensis originalt xenon lys (dødt lys) Toyota Avensis originalt xenon lys (dødt lys)
Hej alle, og glædelig baghjul
Jeg har været så heldig at få fat i en Toyota Avensis Stc 08/08 med 145.000 på tælleren. Den er med alt udstyr hvad den nu engang kunne købes med, og her i blandt originalt xenon lys.
Når lyset er tændt så lyser begge pære fint op, og lygte motoren køre op og ned ved opstart.
Men det er som om at lyset er dødt, reflekserne på vejstolperne lyser godt nok op. Der er dog også lidt lys på vejen, men det er særdeles tydeligt når jeg holder ved siden af den anden bil med xenon lys.
Så er spørgsmålet er det bare fordi at mine pære er slidte og der skal nye til eller er der andre årsager som har oplevet noget ligende.
Langt lys er der ingen problemer det er nemlig med super gode halogen pære.
Forlygte glasset er heller ikke beskidt eller totalt sandblæst men pæne og klare som de nu engang skal være.
Mvh Michael
Ps. bilen skal jeg nok få oprettet når sommerfælgene kommer på igen og solen står højt på himlen igen
okt 2009
Følgere: 3 Emner: 15 Svar: 1.329
Så det er andre lygter der skal til, medmindre at man kan købe lygten i løsdele
jan 2007
Følger: 66 Følgere: 69 Biler: 2 Emner: 44 Svar: 578
Da jeg havde sådan en Avensis, købte jeg brugt Xenon lygte på eBay til 1100,- det var en original lygte, som ny
feb 2005
Følger: 29 Følgere: 27 Biler: 3 Emner: 33 Svar: 403
feb 2005
Fordi min bil ikke er 9år endnu, eller har kørt over 200.000km så er der kulance på de forlygter, som beskrevet så var det DS linsen der var mat, så min bil havde fået grå stær. Men så er det dejligt at få dem skiftet på toyota´s regning. Life is good!
jan 2007
Følger: 66 Følgere: 69 Biler: 2 Emner: 44 Svar: 578
feb 2005
Toyota Avensis originalt xenon lys (dødt lys)