{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Hjulleje"
Hjulleje?
Har en bil der kortvarigt efter koldstart, lyder som om hjullejet er gået, varer kun ca. 30 sek. og stopper så igen! -er det forvarsel på et leje der er ved/er gået, kan næsten ikke se det kan vær...
Har en bil der kortvarigt efter koldstart, lyder som om hjullejet er gået, varer kun ca. 30 sek. og stopper så igen! -er det forvarsel på et leje der er ved/er gået, kan næsten ikke se det kan vær...
Skrevet af: Von Z - 7. jun
hjulleje
Hej jeg står og skal til at skifte baghjuls leje, er så kommet frem til disse 2, er de okay kvalitet og er der en der skulle være angiveligt bedre (bedre ry evt?) og er det rigtigt forsået at de pass...
Hej jeg står og skal til at skifte baghjuls leje, er så kommet frem til disse 2, er de okay kvalitet og er der en der skulle være angiveligt bedre (bedre ry evt?) og er det rigtigt forsået at de pass...
Skrevet af: Morten S - 24. jan 2019
Hjulleje
Hej jeg tror min hjulleje på min Audi A4 b8 er gået vii høre om der nogle der har lavet det på sin og ved hvad det koster og få skifter
Hej jeg tror min hjulleje på min Audi A4 b8 er gået vii høre om der nogle der har lavet det på sin og ved hvad det koster og få skifter
Skrevet af: haris m - 12. nov 2018
Spar penge på din forsikring
feb 2013
Følger: 4 Følgere: 63 Biler: 7 Emner: 30 Svar: 1.204
mar 2003
Følger: 44 Følgere: 40 Biler: 7 Emner: 190 Svar: 2.974
feb 2008
Følger: 39 Følgere: 58 Biler: 5 Emner: 450 Svar: 6.194
Rumler det derimod trænger det til udskiftning
okt 2007
Følger: 20 Følgere: 17 Biler: 1 Emner: 12 Svar: 172
Så løft det hjul du vil tjekke fri af jorden.
Drej det hurtigt rundt mens du holder om fjederen.
Hvis det rumler i fjederen mens hjulet drejer rundt er lejet defekt.
sep 2007
Følger: 12 Følgere: 27 Emner: 42 Svar: 2.194
He he fedt udtryk men rigtigt nok
sep 2006
Følger: 35 Følgere: 77 Biler: 11 Emner: 53 Svar: 1.891
Hjulleje