{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjulleje
  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2006

    Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.597
    #1   12. nov 2018 Det letteste og mest præcis svar får du ved at ringe til din mekaniker, og give ham pladen.. Så kommer han ret sikkert med et tilbud, som du kan vælge at tage imod eller afvise.
    Men er ikke uset at priserne for hjulleje er imellem 1000 og 6000kr


  • #2   12. nov 2018 jeg har selv skiftet begge mine foran. Jeg skiftede både nav og leje på samme tid. Jeg fik et hvor leje og nav allerede var trykket sammen, så det var en stor hjælp

  • #3   12. nov 2018 Skal man ikke ha sådan noget presse værketøj til og få det af

  • #4   12. nov 2018 nej, ikke hvis både nav og leje skal af på samme. Du kan finde en "how to" video på Youtube. Hvis du skal genbruge navet, så skal du bruge presse værktøj. Som sagt skiftede jeg både nav og leje, og fik et der var trykket ind i navet ved levering

  • #5   12. nov 2018 leje 1400,-
    timer 2 - 3 a 500 ,-
    2900 plus moms smiley er hvad jeg umiddelbart vil tro smiley


  • Daniel C
    Daniel C Tilmeldt:
    okt 2009

    Følgere: 3 Emner: 15 Svar: 1.330
    #6   12. nov 2018 Nu melder historien ikke noget om, om det er for eller bag, da der er forskel i tid og pris

  • #7   12. nov 2018 Hej
    Ikke nødvendigvis presseværktøj.
    Operationen kan også udføres horisontalt uden udtagning af hele strutten, med hydraulisk dorntrækkebolte og passende afstands- bøsninger i de rigtige dimensioner.
    Bemærk at rust øger bøvle-faktoren mærkant(som i alt mulig andet)
    Held og lykke med projektet
    MVH KP


Kommentér på:
Hjulleje

Annonce