{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.373 visninger | Oprettet:

Mathias  F
Mathias F
Følger: 1 Emner: 11 Svar: 24

peugeot 207 ingen tryk i bremse system {{forumTopicSubject}}

Jeg har fornyligt skiftet skiver, klodser og bremserør på min peugeot 207 bagpå. men problemet opstår da jeg skal til at udluftet systemet, så vil den ikke skabe tryk. Den viser sjovt nok abs og bremsefejl i display, men burde den ikke kunne luftets ud og få bremsevirkning uden der skal udlæses fejl på den? Det skal siges at der er 31% for stor forskel i bremsevirkning på driftbremse, så frygter lidt der måske er et hovedcylinder der ikke har det for godt mere.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  peugeot 207 ingen tryk i bremse system
  • #1   31. mar 2017 har ABS blokken været tømt for væske?

• #2   31. mar 2017 Du kan bruge en bremse udlufter med suger til at suge væske igennem systemet.

Derudover skal du have den til at aktivere ABS blokken for at få den til at pumpe.

Havde en Astra hvor pedalen var blød som snot uanset hvor meget man luftede den ud.
    Så fik jeg besked på at køre en tur og bremse med 2 hjul i rabatten så ABS slog til. så skubbede den luften fra ABS blokken ud i rørene.

Og så hjem og lufte ud igen, så spillede det

• Mathias  F
    Mathias F Tilmeldt:
    mar 2016

#3   31. mar 2017 hej i to, abs blokken burde ikke være tømt, men i så flad hvad sker der hvis den har været det. og har ikke rigtig mulighed for at køre med bilen da den slet ikke kan bremse, pedalen går bare i bund...

• #4   31. mar 2017 tester på så den åbner sig så du kan udlufte ordebtligt smiley

• Mathias  F
    Mathias F Tilmeldt:
    mar 2016

#5   31. mar 2017 super smiley tak for svar

• #6   31. mar 2017 Har du udluftet med tænding på? For det skal man på mange Peugeot'er

• Mathias  F
    Mathias F Tilmeldt:
    mar 2016

#7   31. mar 2017 Har jeg også prøvet, men tak

• #8   1. apr 2017 Jeg har været ude for det samme på rigtig mange peugeoter,, hvis du ikke kan udlufte normalt hvilket du har prøvet skal du åbne op for ABS blokken via tester og lave en idluftningsprocedure via testeren hvor ABS blokken pumper mens du pumper i bremsen, det virker ofte... skulle det vise sig at det heller ikke virker så skal du have tryk på bremsesystemet fra overbeholderen med "power bleeding" værktøj og så bruge testeren i samme omgang, virker hver gang...

Den sidst nævnte er normal procedure ved din vogn og også den måde der forskrives samt den måde diagbox/pp2000 (Peugeot org tester) testeren siger du skal gøre step by step

• Mathias  F
    Mathias F Tilmeldt:
    mar 2016

#9   2. apr 2017 Mange tak, vil jeg prøve smiley

• #10   2. apr 2017 Super,, sig til hvis der er noget,, kan se du har skrevet det samme på Peugeot club, vi siger også alle det samme derinde smiley

Kommentér på:
peugeot 207 ingen tryk i bremse system

Annonce