{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Køb af Peugeot 107
  • #1   24. apr 2017 Vælg benzineren.

TJek om kat er flækket i toppen ved manifolden, og tjek om bolten på siden sidder fast - for ellers flækker den.
    På nogen går vandpumpen før tid.
    Udstødnings ophæng kan være rusten.
    De er utætte hist og pist og her og der.
    Find en der er undervogns behandlet bare en gang.

Kobling kan være slidt da det mange filer på den pga et svagt moment og unge belister - Evt find en der allerede er skiftet. Dem før 2009 var med 180mm kobling, efterfølgende med 190. Min kørte 200.000 inden den skull skiftes. Men der er virkelig mange der kun runder 50-100.000

Ellers super solid rent mekanisk smiley Flere har rundet 300 og 400.000km.

• #2   24. apr 2017 What he said smiley (y)

• martin H
    martin H Tilmeldt:
    dec 2012

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 19
    #3   24. apr 2017 Tak for svar,
    Kan man se katten inde fra motorrummet eller skal man under bilen?

Utæt som i vand kommer ind i bilen eller luft suser eller hvordan ? smiley

• #4   24. apr 2017 Du kan mærke efter evt prøve at tage et billede med blitz på mobilen.

De flækker i toppen, så hvis den evt har slået revner, så få et afslag i prisen. De skal bare svejses, så er de gode som nye igen smiley

Den sidder ud mod kofangeren.

profilbillede
  • #5   24. apr 2017 Mht utæt, ja. Der kan potentielt komme vand ind gennem dørene, antenne, udluftning bagi.

Så hvis du har mulighed, så kig helt ned under måtter ved at pille plastikket af ved pedalerne, plamager ved antenne, vand render/spor i hjulbrønd. Og tjek evt også lister nu du er i gang da nogen rådner for et godt ord, men det er heldigvis sjældent.

Utætheder er nok den mest hyppige skavank.

• martin H
    martin H Tilmeldt:
    dec 2012

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 19
    #6   24. apr 2017 Mange tak for svar smiley

• #7   24. apr 2017 Det var så lidt. Held og lykke med den smiley

Hvis du søger et community, så kan jeg anbefale 3 cyl motor DK facebook gruppen smiley
    https://www.facebook.com/groups/283942661775542/?fref=ts

• #8   24. apr 2017 Min c1´er jeg havde i et par år fik lavet rust flere steder pga. stenslag, malingen er så tynd på de små blikdåser at de lynhurtigt ruster. Så tjek, tag, hjelm, dørstolper op langs b stolpen osv.

Ellers har johnny vist beskrevet de små fejl de nu har.

• #9   24. apr 2017 De har alle sammen "rust stenslag" i stolperne på dørene. Men altså, det er ikke noget jeg ville være vildt bekymret over. Det tager 10-15 år før det er et reelt problem med tærring. Jeg fik mit lavet på garantien en gang, men året efter var det der igen.

Det er ihvertfald ikke noget jeg ville lade mig skræmme af smiley

• #10   24. apr 2017 Johnny: fik også lavet mit på garanti trods meget kamp imod shitroen.
    Kom også lynhurtigt igen med det elendige klatværk de fik lavet.

Men hvis man går op i at sin bil er pæn skal man sku ikke bare lade det stå til forfald. smiley

Kommentér på:
Køb af Peugeot 107

Annonce