{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.047 visninger | Oprettet:

Kenneth L
Kenneth L
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

Wastegate {{forumTopicSubject}}

Hej.

Har en seat Ibiza 1.4tdi fra 2010.
Bilen har mistet trækkraft, har fået den testet/målt ved en mekaniker. Fejlen wastegate "armen", den har have sat sig sagde han.- Så der skal en ny turbo til.

Kan man virkelig ikke skifte denne del eller rense den? ..

Håber at nogen kan hjælpe.

Vh Kenneth

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Wastegate
  • #1   20. maj 2017 du kan få noget rens til at løsne de variabelrotor vinger men syns nu aldrig det var virket det jeg har prøvet men du kan også skille turbo af og rense den men den kan være rustet helt sammen så den ikke er til at skille af og vis du ikke selv kan gøre det så er det billiger at få en ny turbo eller renoveret end at få en mekaniker på time pris til at gøre det plus du kan få renoveret din turbo til omkring 2500kr så det ikke slemt

• Kenneth L
    Kenneth L Tilmeldt:
    jan 2014

#2   20. maj 2017 Tak for dit svar.

Har prøvet med rens, dog unden den store succes.. Altså motorlampen og glødelampen lyste forsvandt, men ingen effekt på acceleration.

Tror ikke at den er rustet helt fast. Efter at mekanikeren havde brugt vakuum pumpe på den virkede turbo'en en dags tid. Kan også bevæge den ved at trykke ned på armen..

• #3   20. maj 2017 jamen så tag nogen vd40 og så sprøjt det ned til armen hvor akslen går ind i turbo og så ryk i armen rigtig mange gange op og ned mens du giver den et sprøjt tit så kan det være du kan løsne den det kan være du her heldig det kun er akslen ind i turbo der går dårligt og det kan løsne op for den

• Kenneth L
    Kenneth L Tilmeldt:
    jan 2014

#4   20. maj 2017 De vil jeg prøve. Mange tak for hjælpen, skriver lige tilbage når jeg har prøvet smiley

Kommentér på:
Wastegate

Annonce