{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Wastegate
  • #1   24. maj 2017 jeg plejer at sætte en skruetrækker ned og trykke på den og der plejer at være lidt modstand pga wastgate ( vacum dåsen ) men ikke så meget men er du i tvivl om den hænger så tag wastgate af og så skulle den gå helt løst vis ikke er der noget galt så skal du have renset den eller masseret den med evt vd40 ind til den går helt løst igen

• #2   24. maj 2017 Den er meget løs. Den hænger hvertfald ikke. Armen dingler bare. Ingen modstand

• #3   25. maj 2017 Er det med eller uden armen fra trykdåsen monteret?

Hvis det er med, lyder det som en defekt trykdåse!
    Hivs det er uden, er det sikkert ok.

Hvorfor er du gået i gang med at rykke i den, hvad er problemet?

/Steffen

• #4   25. maj 2017 Det er med arm. Har skiftet en defekt n75 ventil. Men problemet med meget sendt turbo tryk er der stadig. Ved du hvor man kan købe en ny trykdåse? Det er en opgrade turbo

• #5   25. maj 2017 Det er jo lidt svært, når du ikke har skrevet noget om bil, årgang, turbo fabrikat!! smiley

Men jeg tænker at det ikke er så kritisk hvilken type det er, så længe du ka få den til at passe på, så hvis du har en fra den gamle turbo, så flyt den over på, den har jo kun det ene formål at holde WG klappen lukket. Indtil det ønskede tryk er opnået.

/Steffen

• #6   25. maj 2017 Passat 1,8turbo k04 turbo 98
    Har ikk noget fra den gamle turbo. Men den åbner klappen med det samme, kan jeg se når jeg giver gas

• #7   26. maj 2017 Så må du ud og finde en ny/anden.

/Steffen

Kommentér på:
Wastegate

Annonce